Hvorfor filter? {{forumTopicSubject}}
Nu sidder jeg her og kan IGEN ikke skrive i et indlæg.
Jeg er sikker på, at det er fordi en eller anden har smidt mig på sin filterliste - og GUD hvor jeg synes det er belastende.
Hvordan kan det være, at man "bare" kan smide folk på sin filterliste - bare fordi de ikke er enige med en...???
Det er i mine øjne noget af det MEST barnlige folk kan gøre..
jeg ser det lidt som
BUUHUUU jeg kan ikke få min vilje - så må du heller ikke sige noget.
Når man smider en på sin filterliste, så indebærer det ikke kun, at man kan undgå PB - man udelukker den person fra at deltage i debatterne herinde...
Hvor latterligt er det ikke??
Det er så barnligt.
helt ærligt....
Nå jeg skulle bare af med lidt frustration..
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg mener at den demokratiske ytringsfrhed bliver til et diktatur om hvem der må skrive i tråde eller ej....
For barnligt - det er min mening...
okt 2006
Det er på ingen måde demokratisk og minder mest om en møjunge der ikke kan få sin vilje..
Hvorfor kan man ikke bare ignorere folk man ikke er enige med??
Nu ved jeg at jeg IKKE skriver dumme beskeder til folk, så jeg kan slet ikke se, hvorfor jeg skal smides på filter.
Vær sq da et voksent menneske - eller er det for meget at forlange af snotunger??
Beklager mine hårde ord, men jeg er virkelig pissed over det...
okt 2006
Heidi - ja nogle gange er det dem, men andre gange er det ganske enkelt "små snottede møjunger" der tror de kan en fandens masse.... De er bare ikke være voksne nok til at deltage i et forum..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
okt 2006
hvis jeg nu blev knotten på Johnny og satte ham på filter, så ville han ikke kunne skrive i den her tråd - eller andre tråde jeg er med i...
Det er også min holdning, at ALLE har ret til at ytre sin mening i forummet, men det er åbenbart ikke alle der synes om det.....
okt 2006
Den anden tråd og stille fredag....
hvem må jeg (for en kort bemærkning) smide på filter???
Når jeg har gjort det, så kan I se at det er umuligt at skrive i den tråd.
Jeg har bevidst valgt den tråd, fordi jeg ikke er tråd starter...
okt 2006
Natascha jeg sætter dig på filter lige om lidt...
Se i den anden tråd. Jeg skriver når du er kommet på filter...
Og du skal nok komme af igen ;-))
HØ HØ HØ
okt 2006
Øøøøh kan du ikke oprette en tråd, hvis du ikke kan skrive i nogen af trådene??
He he - kom jeg lige til at tænke på..
okt 2006
Det samme skete forleden...
Hvorfor pokker gør den så det??? Der stod ikke noget om, at jeg ikke kunne skrive i tråden...???
okt 2006
okt 2006
Jeg gider ikke svare i tråden nu, men det er bare så frustrerende, når man ikke kan svare i diverse tråde....
okt 2006
Men nu har jeg været bruger herinde i et godt stykke tid, og jeg har aldrig oplevet problemer af den art.
Jeg har da prøvet, hvor jeg røg på forsiden en gang, men ikke 8 gange efter hinanden... Og det gør mig altså så skide irriteret....
okt 2006
Men op i måzen nu..
Det jeg ville med denne tråd er,a t få folk til at tænke sig om, når de smider folk på filter, for der er &¤()&"¤/((/¤ belastende...
okt 2006
Men jeg har vel lov og ret til at have min mening, også selvom den ikke altid er lige sukkersød.
Nogle gange kommer jeg i diskussion med nogle mennesker herinde, som ikke har samme mening som jeg, men jeg kan argumentere for det jeg mener, og det kan jeg så forstå ikke er "i orden" - et eller andet sted..??
Hvad ved jeg..
Kunne folk bare blive voksne, og tage debatterne uden at blive "personlige" - det ville være dejligt......
Med personlige mener jeg personangreb eller det her - filterliste.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 88
Jeg ved ikke om du bruger explore eller hvad, jeg har problemer i firefox med en del ting herinde, så hvis det driller for meget går jeg over i exploren..
Jeg kan bare bedre lide at arbejde med firefox, derfor bruger jeg den normalt..
Men jeg ved ikke om det har noget med det at gøre..
okt 2006
Nu ikke fræk ;-)))
Jeg bruger explore, så jeg burde ikke have problemer ;-))
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Du kan se nede i skrivefeltet om du er på filter. Der står således: "Du kan ikke skrive svar til denne brugers indlæg, da du er på brugerens filterliste".
Den mødte jeg, da jeg ville skrive i emnet "Kæmpehunden Emma fanget" - og så kender jeg ik engang trådstarter.......
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 88
Mig? jeg kunne da ikke drømme om at være fræk (englesmily)
Vil du benægte du er en anelse debat-aktiv?
Hvis det er explore så prøv at slette cookies, det plejer at være et mirakkelmiddel i den når der er problemer...
Hvorfor filter?