Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyre parti
  • #1   8. dec 2007 Jepp, helt klart:) synes der burde have været en forlængst... Bedre rettighed til dyren og forbud mod dyresex... det kan ikke sige nok smiley

• #2   8. dec 2007 hold da fast en masse stavefejl, ja ja...

*ET
    *RETTIGHEDER
    *DYRENE

• #3   8. dec 2007 Nanna - tror du ikke godt folk kan forstå mig (skal siges det er tastefejl)

• #4   8. dec 2007 haha jo da smiley var mibne egne fejl jeg rettede hvis det var det du mente smiley

• #5   8. dec 2007 det var da utroligt *mine, jeg giver bare lux skylden for kommende stavfejl smiley Så er det fordi han har været oppe at danse på tastaturet smiley

• #6   8. dec 2007 Værdier:

• Dyre velfærd.
    • Beskyttelse af truet dyr og avls projekter af truet dyr.
    • Beder velfærd for dyrepasser, dyrlæger, veteraner sygeplejersker, landmænd, dyre adfærdsterapeut osv.
    • Tilskyd til landmænd, dyre ordinationer og zoo’er.
    • Økologiske fødevare, for dyr og mennesker.
    • Dyre transporter (fødevare).
    • Hårde straffe for dyre misbrug (sexmisbrug).

Målsætninger:

Der skal være et større økonomisk tilskyd til landmænd der vælger økologi eller frilands dyr.

Der skal være et større økonomisk tilskud til zoo’er der vælger at lave et avls projekt af div. Truet dyr.

Der skal opstarte et ”dyreværns politi” og uddannelser specielt til jobbet (med dyre psykologi og dyre adfærd).

Loven omkring dyre transporter skal strammes, så hvis loven overtrædes skal der være en større straf og evt. en bøde.

Slogan:

Dyrenes valg.
    Hvis dyr havde et valg, ville de vælge os.
    Dyrenes stemme.

(Den ide jeg roder med lige nu)

• #7   8. dec 2007 synes det er et vild godt emne smiley men synes måske også at det er vigtigt, hvor de skal få det faglige personale som skal uddanne de forskellige folk, og hvor alle de hænder skal komme fra og ikke mindst pengene smiley

• #8   8. dec 2007 der er faktisk en underskriftindsamling igang om emnet, den har været der i lang tid, men kan ikke lige huske linket smiley

• #9   8. dec 2007

Skrevet: 27-11-2007 18:52:53 Slet hele emnet

Så lige det her link, og synes det var en vildt god idé smiley

http://www.dyrepoliti.underskrifter.dk/index.php
    underskriftindsamling

"Alt for mange dyr bliver hver dag mishandlet. Det er desværre både i landbruget og dyr hos private ejere.
    Som det er i dag, har vi ikke mange muligheder for at få grebet ind over for dette problem. Det er i dag sådan at det skal meldes til politiet, men da politiet har mange andre opgaver, bliver der ikke altid taget hånd om problemerne. Derfor må det være på tide at få en myndighed som kun har fokus på at håndhæve en ordentlig og omsorgsfuld adfærd over for vores dyr.
    Vær med til at arbejde for denne sag ved at skrive under."

• #10   8. dec 2007 fandt lige det her smiley

• #11   8. dec 2007 Nanna - jeg er så heldig at vores lære ikke tænker over det, med penge og sådan bare ideen er god, så er han godt tilfreds... vi skal bare være kreative...

Katja - mange tak for rosen, altid ret at få af vide.... smiler....

• #12   8. dec 2007 okay fedt nok:) men man kan jo altid komme ind på det, det er jo en vigtig del af problemstillingen for hvorfor vi ikke allerede har et. men held og lykke med det.

• #13   8. dec 2007 Nanna - tak for linket, skal nok kigge på det, der er måske noget jeg kan bruge...

• #14   8. dec 2007 Ja det parti ville få min stemme!!!

Kommentér på:
dyre parti

Annonce