Skal se min familie.. Panik {{forumTopicSubject}}
Min lillesøster ligger nu med veer.. Så der kommer snart en lille ny.. Jeg burde være glad, men i stedet har jeg lyst til at sætte mig ned og hyle.. For en stor begivenhed i min familie betyder at jeg skal se dem.. Jeg kan ikke med min familie, i sommers kom vi så meget op at toppes at jeg skiftede telefon nummer, navn og flyttede.. Bare for at være i fred..
Efter 4 mdr ringede jeg så til min mor for at høre om hun havde det godt, og i stedet for at blive glad for at høre fra mig begyndte hun at skælde mig ud for alt muligt.. Ikke et ord om at ingen havde hørt noget fra mig..
Jeg er ikke sikker på at jeg kan overkomme at se dem.. Er det forkert af mig hvis jeg bare sender blomster til min lillesøster i stedet for at dukke op?
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 55 Svar: 311
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
maj 2007
maj 2007
Hvis jeg ikke får mere styr på mine følelser så ender det med at jeg sender en buket og skriver tillykke på kortet..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg tror bestemt ikke at der vil være nogle sure miner, når du kommer for at ønske tillykke med det lille ny familiemedlem.
De overvældende følelser og kærligheden til barnet vil højst sansynligt overskygge det hele - og det vil uden tvivl betyde meget for din søster at storesøster kommer og ønsker tillykke!
Måske dette endda kunne være indgangsvinklen til et nyt og sundere forhold Jer imellem?
Så hvis du på nogen måde kan overskue det, så synes jeg at du skal tage afsted. - Og så kan du, som andre også har nævnt, gøre det når hele familien ikke er tilstede, samt evt. gøre visitet kort.
Tillykke med at du snart bliver moster! :0)
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Hvis I virkelig ikke har noget positivt at bidrage hinanden med, og I ikke kan ses uden at det ænder i skænderier, ja så syntes jeg at livet er for kort til at opretholde en relation, blot fordi man er "familie!"
Jeg har valgt at få mine dejlige unger, men de har jo udviklet sig til selvstændige individer. De har omvendt jo heller ikke valgt mig som deres mor! Til- og fravalg her i livet er jo op til hver enkelt af os!
Mine unger og jeg, er bestemt ikke altid enige, men vi respektere hinandens meninger og grænser!
Hvis du får det psykisk dårlig ved, at være sammen med din familie, så syntes jeg du skal lade være!
Omvendt, skal du gøre op med dig selv om du ønsker en rolle i den lille ny´s liv, for ja så er der jo ingen vej uden om at besøge søster og den lille!
Held og lykke med at træffe et valg, hvad det så end bliver!
maj 2007
Stald: Det er ikke sjovt at blive smidt ud af sin mor.. Jeg har prøvet det en del gange og endte med at komme i pleje.. Håbet ikke at du får det forhold til din mor som jeg har..
Jeg kommer med al sandsynlighed ikke til at have noget forhold til den lille ny andet end at jeg er dens moster fordi jeg er min lillesøsters storesøster.. Jeg har en nevø og en niece i forvejen og dem ser jeg ikke rigtig noget til fordi min storesøster og jeg heller ikke rigtig kan sammen..
Skal se min familie.. Panik