{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
322 visninger | Oprettet:

Emsige hos katteklubberne? {{forumTopicSubject}}

Jeg har meldt mig ind for 2 måneder siden hos en af de 4 katteklubber (vi må jo ikke nævne navne)

Da jeg har betalt for mit medlemsskab, går der 2 dage, så får jeg en venlig mail fra kasseren, om at de har et "tilbud" så hvis jeg betaler ekstra xx antal kroner, gælder mit medlemsskab for resten af 2007 og så 2008.

Der stod ingen steder på siden at jeg lige havde smidt et års gebyr væk på 2 måneders medlemsskab, at de altså kører med betaling pr. kalenderår. Havde det stået, havde jeg nok ventet med medlemsskab til 1. januar smiley

Nåh, pyt, det er der så ikke noget at gøre ved, jeg påpeger for kasseren at de måske skulle være lidt mere tydelige i deres regler.

Nu er mit stamnavn endelig kommet, og vedlagt en lille lyserød note, om at jeg har glemt at betale 25 kroner i gebyr for postforsendelse, til den klub jeg er medlem af. Nu synes jeg de strammer den?
Jeg er 99% sikker på at jeg betalte gebyret også, men da kvitteringerne ligger på den computer som brændte sammen for under en måned siden, kan jeg jo ikke bevise det.

Men måske skulle de bare være lidt gavmilde og overveje, at de faktisk krævede penge for et år, uden at jeg får et år, og uden det står nogen steder?
Og så bare glemme de 25 kr?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emsige hos katteklubberne?
Kommentér på:
Emsige hos katteklubberne?

Annonce