{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Hjælp tik opgave - status? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at skrive en opgave der b.la. omhandler B&O. I dag giver det jo en hvis satus hvjs man har et B&O tv stående i stuen. I min perspektivering har jeg tænkt mig at se lidt på status. Men hvad gav egentlig satus i gamle dage? Og hvad med i fremtiden?

Håber at der er nogle der kan hælpe:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp tik opgave - status?
  • #1   15. dec 2007 Er der slet ikke nogen der har nogle ideer??

  • #2   15. dec 2007 Nej, heller ikke mig..

    Men ved du så noget jeg kan bruge?? smiley

    Håber det går godt med opgaven, jeg mangler ikke meget mere..
    Men tror ikke den er god smiley


  • #3   15. dec 2007 Hehe..

  • #4   15. dec 2007 Det var Bruno der kom med ideen og den er også god,ved bare ikke lige hvordan jeg skal gøre det.. Jeg mangler konklusion,få styr på kilder og så selvfølgelig min perspektivering... Jeg tror desværre heller ikke at min den er rigtig..

  • #5   16. dec 2007 Jeg skal finde ud af nogte jeg ikke kan..

    Burberry's målgruppe var førhen ældre, men nu er det blevet yngre og yngre mennesker der køber det..

    De unge vil være ældre end de egentlig er..

    Du kan se noget af min perspektivering her:
    Hvis du har en ide til hvad jeg kan skrive om en ny ting udvikling vil gå over til!

    Denne tildens medvirker til, at børn ikke længere kan være børn og lege rundt som man gjorde for 20 år siden. Børn nu til dags ”skal” være ældre i deres være måde og udseende, end de i virkeligheden er. Denne udvikling har været i gang i mange år, men den er snart nået til sit yderste, efter min mening. Denne udvikling kan formodes, at brede sig til andre områder,


Kommentér på:
Hjælp tik opgave - status?

Annonce