madforgiftning {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg har lige haft en madforgiftning, jeg var på besøg i en stor elektronik butik i padborg i lørdags og der var der så smagprøver på div lækkerier man ikke lige får hver dag og så skulle der jo smages, det var så nok ikke smart, for lørdag aften begyndte jeg at få det underligt, kvalme,svimmelhed, var tæt på at besvime flere gange plus dårlig mave, jeg følte mig svagere og svagere og tilsidst kunne jeg kun ligge ned, men måtte på toilet flere gange og til sidst endte jeg med ganske enkelt at lægge mig på badeværelses-gulvet med en gammel dyne over mig. samtiddig havde jeg store problemer med vejrtrækningen og var for første gang i mit liv rigtig rigtig bange. jeg vil ikke gå nærmere i detajler med forløbet, for i ka jo nok tænke jer hvordan det var
det er først nu jeg ka være oppe, dog er jeg stadig vildt groggy og bliver svimmel ved mindste bevægelse.
jeg ønsker ikke for min værste fjende at dette skal overgå ham/hende
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Håber da du når at blive rask til juleaften. Jeg havde nu nok kontaktet forretningen og givet dem besked, da der jo skal rettes henvendelse til dem der har leveret "lækkerierne!".
Prøvede det engang med rejer, man tror man skal dø, så føler virkelig med dig!
Rigtig god bedring!
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 91
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
så føler med dig Johnny selvom min ikk har varet så længe som din..
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 250
Og så her op til jul !
God bedring !
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Og så gad hverken min egen eller vagtlægen lytte til mig, før jeg nærmest havde sat træskoene
madforgiftning