{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Udfordringer :-) {{forumTopicSubject}}

Nogen der er med på en fair runde ?
Og så lige af nysgerrighed...hvad lægger i mest vægt på når i stemmer? Race, billedkvalitet, omgivelserne eller andet.
Jeg har nok en svaghed for persere og exo'er, gerne tortier, men kigger nok også lidt på omgivelserne og så selvfølgelig udtrykket i øjnene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer :-)
  • #1   20. dec 2007 jeg vil gerne lege.. smiley
    jeg kigger efter hvordan katten ser ud og lader til at have det. Derefter kigger jeg nok på omgivelserne. Men efter min mening kan kvaliteten af billedet ikke lade være med at påvirke os. Vi ville da ofte helst vælge en kat man kan se at den ligger eller stå, frem for en kat som man knap nok kan se er en kat. Altså man skal kunbne se hvad der sker og hvilken race det er.
    Men racemæssigt er jeg lidt ligeglad med hvorfor en det her, de er alle lige søde for mig.. Eller nej vent en hårløs, bryder jeg mig ikke så forfærteligt meget om.. smiley

• #2   20. dec 2007 Vil også gerne være med på en stemmerunde.

Jeg kigger på billederne Kvalitet/kvantitet. Herefter hvor meget tekst der er på katten.

Har brugeren skrevet "Stem på min kat", stemmer jeg på den anden. Endvidere stemmer jeg ikke på døde katte.

• #3   20. dec 2007 Modtager også gerne udfordringer. smiley
    Har vist ikke flere at give.

Har rundet alle jeres udfordringer smiley

• #4   20. dec 2007 jeg vil gerne være med smiley
    jeg stemmer meget ud fra kvaliteten. jeg kigger ofte kun første billede, da jeg regner med at dette er det bedste. stemmer ikke efter race, men mere efter kattens charme. dårlig tekst som "stem på min kat" giver begslag her.

Kommentér på:
Udfordringer :-)

Annonce