{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Mon ikke det bliver en god jul .. {{forumTopicSubject}}

trods alt?

Jeg skal lige have *tude* lidt,det trænger jeg da godt nok til : vi er iang med at renoverer huset og det som vores håndværker lovede var færdig her op til jul er kun 1/2 færdigt!!!! ARGGGGGGGGGGG...
Jeg går selv og småskranter,men har da fået af vide i går det ikke er cancer jeg har,men får svar på hvad det så er og hvad der skal ske med mig i morgen tidlig.Det har så bare taget over 1 måned med undersøgelser osv..

Min stakkels lille Shæferpige er også syg,hun var under kniven i tirsdag hvor hun fik opereret en stor knude væk i munden og på ryggen.Så var jeg jo så smart at tænke,når hun nu skulle i narkose,så tag lige et par billeder af hendes hofter......hun har dysplasi i *svær* grad i den ene hofte.Hun er ikke blevet 5 år endnu.

Må bare lige ud med et her,jeg er bare overhovedet ikke i julehumør overhovedet..

Gitte *tudefjæs*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon ikke det bliver en god jul ..
  • #1   20. dec 2007 Flyver lige i dine arme Karen og tager imod en kæmpe kæmpe krammer.Tak søde søde Karen,det er hvad jeg har brug for nu...synes det hele er ved at vokse over hovedet nu.Pyt med mig selv,jeg skal nok blive okay igen,det er værre med min lille *pige*

    Gitte;o)


  • #2   20. dec 2007 Vil da bestemt håbe, at det bliver en god jul på trods...

    Det var da en usandsynlig træls besked både med renoveringen, men specielt med din lille pige. Og husk, at det er helt i orden at være et tudefjæs, det viser, at man trods alt er menneskelig smiley

    Jeg ønsker dig af hjertet en rigtig glædelig jul.


  • #3   20. dec 2007 Tak søde Pernille og Karen ;o)

    Jeg tror på det bedste og har fået både instruktioner om *hvad prinsessen må* har også skiftet foder.Håber det selv det bedste for hende....Jeg stoler på mine dygtige dyrlæger og sammen finder vi ud af det.....Koste hvad det vil,jeg er så ligeglad bare jeg/vi kan beholde vores trunte ( uden hun har ondt ) så længe vi kan.

    Men jeg må afsted med hende i morgen igen...jeg kan lugte og se hun har betændelse i hendes op sår i munden..3 sting er gået op og hun er voldsomt hævet.Og vi skal til Jylland og holde jul,ved næsten ikke om jeg tør med hende nu..

    Havde glædet mig til at rejse *langt* væk fra det hele et par dage og holde jul sammen med mine kære..


  • #4   20. dec 2007 Jeg ringer i morgen tidlig og får en tid til hende ,tør ikke andet,den stakkels vovse...

    Tak Karen,det er jeg rigtig rigtig glad for at høre og vide*S*


  • #5   20. dec 2007 selvfølgelig bliver det da en god jul osse for dig gitte og din famile, og selvom det måske lige nu ser trist ud og det hele er en stor omgang øvbøv, så garantere jeg dig at det hele blir godt lige pludselig.
    jeg har selv været en del i kulkælderen her på det sidste, men har idag erfaret at der altid er en god og dejlig løsning på al ting.
    du får osse lige en kæmpe krammer af bamsefar her og så gå lige ud til spejlet og gi dig selv et rigtigt stort smil, det hjælper altså mere end du tror.


  • #6   21. dec 2007 Ved ikke helt hvordan jeg skal skrive dette...

    Men Fu.. Hus.. Det er en død ting... (forstå mig ret)

    Men dig og din prinsesse... Håber det bedste for jer begge to. Er rigtig glad for at høre, at du ikke har kræft smiley
    Jeg håber du snart får stillet en diagnose på hvad der er galt. Der er ikke noget værre end at gå i uvisheden. Hvis man bare ved hvad der er galt, så har man i det mindste noget at forholde sig til.

    Har selv lige været igennem en bror der havde halskræft, som heldigvis er kureret, bortset fra betændelse i munden, som gør at han ikke kan få lavet sine tænder igen (fik ryddet alle tænder - bortset fra fortænderne - pga. stråling). Men det kommer jo nok snart.

    Mistede også min dejlige farmor her den 8. december... En uge før min fødselsdag :-(( Hun var dog næsten 93 år, så hun fik den fred hun gerne ville have.

    Men det er intet i forhold til de bekymringer du render rundt med...

    Jeg krydser fingre for både dig og din hund.
    Jeg tror på at julen er miraklernes tid, og derfor optimistiske tanker og forhåbninger herfra.

    Mange knus og kram herfra

    Ina N


  • #7   21. dec 2007 Sender nogle tanker og forhåbninger afsted om at alt nok skal gå..

    Du må gøre dit bedste for at hanke op i humøret og tænke på alle de gode ting og glemme de dårlige for en stund... selvfølgelig skal du nok komme til at nyde julen og hyggen der er omkring.. der er bare lidt flere bump på vejen for dig i år.

    En masse knus og tanker fra mig, håber alt kommer til at gå godt for dig


  • #8   21. dec 2007 En masse tanker og kram din vej Gitte ....

    Hvor har du da også bare været uheldig ... Og din stakkels schæfer - håber at hun klarer det trods dysplasien ...

    Chin up - kram fra mig..

    Og RIGTIG god jul til dig søde.....

    Knus fra Majse


  • #9   22. dec 2007 Tusind tak allesammen for de søde trøstende ord og alle de dejlige krammere*S*De lunede så meget...
    Det går heldigvis bedre med min lille vovse..puha...men stadig ikke helt fint.Så hendes *morfar* har hvis uheldet skulle være ude fået arrangeret,at *mine gamle dyrlæger* i Jylland vil kigge på hende hvis det er ...Hvor er de søde *S*
    Jeg har også fået det bedre og fundet lidt mere ud af hvad f**** der gemmer sig i min hals,men jeg skal videre i systemet,så jeg tager den der fra.

    Rigtig glædelig jul til jer alle ;o))


  • #11   23. dec 2007 Tak søde Mille ;o)

    Ønsker også dig og familie en rigtig glædelig jul.Det skal nok gå det hele,sommetider bliver det bare for meget..

    Gitte ;o)





Kommentér på:
Mon ikke det bliver en god jul ..

Annonce