F****** til mobiltelefoner! F****** til mobiltelefoner!
Hvorfor pokker ringer folk ikke bare og giver en besked? Hvorfor pokker tror de at man hele tiden har sin mobil telefon tændt? Fatter folk ikke at en mobil er en tingeste man har med udenfor huset og ikke en dims man tjekker når man er hjemme, med mindre den er "hustelefonen!"?
Og hvor er der lige at man kan stole på sin mand? Ja - jeg spørger bare! Her går man og tror man har "mandefri" indtil i morgen og så opdager man pludselig en besked på mobilos: "Hej Søde. Jeg er på vej hjemover. Elsker dig. Knus din mand!".
Jamen for pokker - hvad ligner det? Og så er det 1 time og 40 minutter siden den er blevet sendt! Jeg har ikke lavet en dyt i hele huset, tøjet fra tørretumbleren ligger smidt i sofaen - troede jo at jeg skulle se en god film imens jeg lagde det sammen, køkkenbordet flyder efter aftensmaden, fiser rundt i mandens cowboybukser og t-shirt (nej man er ikke over det fis som 40 årig!), Kattene ligger i dobbeltsengen og æv altså det er da for strengt, at man ikke kan have lave aftaler med ens mand som han overholder. Havde han overholdt vores aftale, ja så ville han aldrig opdage at jeg nupper hans tøj, lader kattene sove i dobbeltsengen og at jeg er en doven hund der feder den på KG hele dagen imens jeg lytter til musik fra youtube på fuldedrøn! Var han blevet væk til i morgen, som aftalt, ville han slet slet ikke opdage at jeg har røget inde på hans kontor, når nu vi normalt kun ryger udenfor! Men der er koldt og mørkt og jeg er alene hjemme med datteren og bamserne og ekstrem god til at komme med vattede bortforklaringer!
Som jeg ser det har jeg to valg:
Fise forvildet rundt, falde i mandens bukseben imens jeg kyler det nyvaskedetøjet ind under sofaen. Smider porcelænen ind i opvaskeren, der er ikke tid til at stille det pænt, stikke håret under køkkenhanen og prøve at ramme rigtigt med eyelineren, imens jeg vifter som en gal for at få røgen ud af kontoret. Jage kattene ud af sengen og holde dem ned alt imens imens jeg forsøger at få sengen til at se ud som om den var redt i morges!
Eller jeg kan sidde lige så uskyldigt og skrive om min faddæser i et indlæg på KG!
Gæt hvad jeg vælger? Øh hvor lang tid tager det at køre til Aalborg fra Djursland? Måske har jeg en lille bitte chance!
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Du må sige til ham, "den holder bare ikke - du skal fortælle mig hvornår du kommer hjem"
Så har du en rimelig chance for at få huset til at se nysseligt ud ;-)))
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Jeg syntes faktisk at det er dejligt livs- eller kærlighedsbekræftende, når han er væk, for så bliver jeg rigtigt mindet om at han er mit livs kærlighed!
Savnede ham da rigtig meget, da jeg blev lokket til at høre Dire Straits af Johnny tidligere i dag.
Men havde nok forstillet mig hans hjemkomst lidt anderledes iscenesat må jeg nok tilstå! Noget med et hyggeligt velordnet hus, ild i pejsen, en lidt mere tjekket kone (hvilket betyder kone iført sit hendes eget tøj) og bestemt røg og damp inde på hans kontor!
Men hvad man ikke kan ændre, kan man ligeså godt nyde fuldt ud - så jeg sidder skam og damper løs iført mandens tøj, fødderne på bordet og en kop kaffe imens jeg imødeser min elskede husbonds hjemkomst!
okt 2007
Hvis du kendte historien bag den parfume vil du ikke bede mig om sådan noget!
MB.
Jamen jeg ved da virkelig ikke hvad jeg skal stille op med ham. Troede jo lige at han skulle forbi dig i morgen og hente Aila med hjem! Nu er det også ødelagt!
Mænd altså!
okt 2007
Det er også mandens skyld er det ja!
okt 2007
Må heller byde ham velkommen hjem :0) Trods alt!
okt 2007
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 317
okt 2007
Bøjer mig i støvet for dig!
Endelig en kvinde der indrømmer at hun går i mandens tøj!
Der findes to slags kvinder:
Dem der går i mandens tøj og indrømmer det!!
og
Dem der går i mandens tøj men ikke indrømmer det!
Min mand har altså de skønneste strikketrøjer, dejlig vamsede og så dufter de af ham!
Hvad er der egentlig med mænd og tid?
Enten kommer de flere timer for sent eller en dag for tidligt? Sjældent - yderst sjældent kommer de til....nej glem det........ mænd kender bare ikke klokken!
F****** til mobiltelefoner!