{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.817 visninger | Oprettet:

Behandling af skadet haleben? HJÆLP {{forumTopicSubject}}


Den 8/11 var jeg ude for en grim ulykke på mit arbejde smiley
Jeg blev slynget ud af en bil, og blev kastet op i luften, røg ned i astfalten, og røg flere meter hen af den, jeg ramte med halebenet først.

Jeg var lam fra bækken og ned, den første halve time, men fik dog følelsen tilbage!

Jeg har nu gået siden, med en pude som aflastning, stærke smertestillende for at kunne sidde, gå, stå og ligge ned.

Der er sket markante forbedringer med halebenet, men nu føler jeg at min helingsproces er gået fuldkommen i stå, det er ikke værre (kun når jeg ikke bruger min pude) og det er bestemt heller ikke bedre.

Når jeg spør' lægerne, så sir de bare "det kan tage lang tid" Hmm, ja .. prøv og fortæl det til min chef! Der er ingen der ved noget, der er ingen der gør noget, og jeg føler mig totalt sat til side.

Jeg har så selv prøvet at lavet lidt reseach, og er kommet frem til arkupunktur, jeg har læst at flere har haft held med det, og at det har gjort dem godt.

Har i prøvet noget lign, hvor i kan sige at i gjorde noget, som gjorde at i kom videre?

Fys?
Akupunktur?
Kiropraktor?
Massage?

Hvad gjorde i? Har virkelig brug for en hjælpende hånd her.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behandling af skadet haleben? HJÆLP
  • #1   3. jan 2008 Jeg ved godt at det er i "den anden ende" af kroppen,men jeg har hørt om rigtig mange mennesker med piskesmæld,der har fået det bedre efter at have prøvet kranio sakral terapi.
    Så måske var det et forsøg værd ?
    Og uff for en tur du ellers har været ude for,stakkels dig...


  • #2   3. jan 2008 Smiler Hanne - ja det er i den anden ende, men det har forbindelse - hvis man slår halebenet så er det som en bølge som bølger op igennem hele rygsøjlen og op til hovedet, så du har ret KST/bindevævsmassage er rigtig godt.

  • #3   3. jan 2008 Puha Gigi det har ikke været særlig fedt den tur du har været udsat for. Håber du finder noget der kan hjælpe dig - og god bedring herfra.
    Lone


  • #4   3. jan 2008 Hej jeg er selv blevet kørt ned her D 19/4-2007 men jeg fik flere brud på højer ben,, men det jeg vil spørge dig om der er jo en skade volder og der må være en forsikring som skal dække alt det du taber,, jeg siger det bare for jeg er selv igemmen det og jeg er ikke færdig da mit ben ikke er i orden efter alle disse mdr, jeg har advokat på og tog det fra starten af da der er så meget man kan midste unden at få en krone for det,, hvis du har brug for det vil jeg meget gerne sende dig mit telefon nr hvis du har brug for det..

  • #5   3. jan 2008 AV! Stakkels dig, Gigi. Jeg ved godt, hvor ondt det gør og hvor skidt, man har det med det. Lægerne har nok desværre ret i, at der kan gå lang tid.... Som 12-årig slog jeg mit haleben voldsomt ved et fald i skolegården. Det varede cirka et halvt år, inden jeg igen kunne løbe (av av) og gå normalt. Om der kunne være gjort et eller andet ved det, ved jeg ikke, for ingen gjorde noget som helst, og så bed jeg bare tænderne sammen og vraltede mig igennem de næste mange måneder. Nu, maaaaange år senere, kan jeg stadig ikke ligge på ryggen på et hårdt underlag.
    Var det i dag, jeg slog mit haleben, ville jeg nok prøve alt muligt fra akupunktur til neurolog. Det kunne da være, at der var noget der hjalp.
    Akupunktur som smertebehandling er nok sundere end smertestillende medicin, så jeg synes du skulle prøve det. Måske kan det også fremskynde helbredelsesprocessen.
    God bedring!


  • #6   3. jan 2008 Du kan eventuelt også henvende dig til en Osteopat.

    Det havde jeg meget glæde af.

    Jeg led af næsten konstant hovedpine i flere år, og var ved at blive vanvittig.

    Efter besøg hos Kiropraktor, Fysioterapeauter, Kraniosakralterapeuter og sågar en Neurolog, fandt jeg frem til en Osteopat.

    Det er en overbygning på Læge/fysio-/kiropraktik uddannelsen, som kombinerer alle former sammen med Kraniosakralen.

    De kender både muskulatur, skelet og almen medicin.

    Ham jeg var hos, fandt ud af, at mit haleben var blevet trykket skævt ved min sidste fødsel, og derfor var jeg blevet skæv i hele ryggen.

    Jeg var til 4 behandlinger, og så var jeg frisk som ny...

    Det koster ca. 500,- pr. gang, men det er alle pengene værd.


  • #7   3. jan 2008 åh, sikke mange hjælpende mennesker, hvor er i søde.

    ninna N: Det er en arbejdsskade, og jeg har allerede haft møde med min fagforening, som er meget hjælpsomme, og plus at jeg har en ulykkesforsikring igennem min fagforening osv, så alt blir dækket!

    Jeg er ret bange for som Tinka D siger, at jeg for resten af mit liv, vil have problemer med at ligge ned osv, jeg syntes jeg har rigeligt problemer i forvejen, nogle små latterlige daglidagsting som man normalt gør, kan jeg ikke!

    Ina D: Jeg prøver engang at kontakte sådan en, og forhøre mig, om de kan hjælpe mig. Tak skal du have smiley


  • #8   3. jan 2008 Og også 1000 tak, til jer der ønsker mig god bedring, det varmer så dejligt smiley

Kommentér på:
Behandling af skadet haleben? HJÆLP

Annonce