{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tages billeder
  • #1   4. jan 2008 Tja, det hjælper med et godt kamera :o)
    Jeg havde også det problem tidligere, men så fik jeg et rigtig godt kamera i julegave af min kæreste - som er super til at tage billeder i bevægelse. Så er det også muligt at tage billeder når kattene leger osv..

• #2   4. jan 2008 Lykke

Hvad er det for et ? smiley

• #3   4. jan 2008 Louise

Det gør Fiona også . Ret irreterende for de fleste billeder jeg tager ville være meget flotte hvis det ikke var for de halvt lukkede øjne :b

• #4   4. jan 2008 Anne-Mette
    Hmm jeg ved ikke lige hvad det hedder men det er Sony og så er den på 7.8 megapixels. Har det lige liggende hjemme ved mine forældre smiley

• #5   4. jan 2008 Okay smiley
    Kunne også bruge en nyt. Mit fik jeg i konfi gave . Og det er 4 år siden .

• #6   4. jan 2008 Anne-Mette - Ja okay :o) Skal ikke kunne sige om det hjælper helt, men her er billederne da blevet noget bedre siden :o)

• #7   4. jan 2008 Lykke

Okay . Men ville være dejligt hvis det bare hjalp lidt smiley

• #8   4. jan 2008 Syntes også mange af de billeder der er herinder er vildt flotte . Det ser ud somom det er en proff der har taget dem . Hvordan får i skyggerne til at 'blive væk' ? smiley

• #10   5. jan 2008 Det kan være svært at tage billeder af katte, især hvis de er lyse i pelsen og hvis de, som i beskriver ikke bryder sig om blitzen og bevæger sig for at undgå det..

Men jeg kan ikke sige andet end man bare skal blive ved, på tidspunkt dukker der et godt billede op. Eksperimenter med lys og baggrundsfarver og søg for at tage billeder, i hvert til at starte med, i kattens bedste omgivelser, dvs. i omgivelser, hvor katten slapper af. Vis din kat at du ikke er ude på at genere den, kæl samtidig, godbidder kan også bruges hos nogle.. men hav tålmodighed.. Gør evt. som jeg gør ind i mellem, find nogle der gider tage billeder af ens katte, man kan somme tider få ideer til hvordan man selv kunne prøve..

Kommentér på:
Tages billeder

Annonce