209 visninger
|
Oprettet:
Tages billeder {{forumTopicSubject}}
Ja vil gerne have taget nogle flotte billeder af Fiona men hun vil ski ikke sidde stille *ss*
Har prøvet at lokke hende med en godbid, legetøj mm. men hun prøver bare at fange det og så bliver billederne ikke ret gode da der er ''fart striber''. Grr. Hehe .
Nogle der har nogle gode råd ?
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Jeg havde også det problem tidligere, men så fik jeg et rigtig godt kamera i julegave af min kæreste - som er super til at tage billeder i bevægelse. Så er det også muligt at tage billeder når kattene leger osv..
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
Hvad er det for et ?
nov 2007
Det gør Fiona også . Ret irreterende for de fleste billeder jeg tager ville være meget flotte hvis det ikke var for de halvt lukkede øjne :b
jul 2007
Hmm jeg ved ikke lige hvad det hedder men det er Sony og så er den på 7.8 megapixels. Har det lige liggende hjemme ved mine forældre
nov 2007
Kunne også bruge en nyt. Mit fik jeg i konfi gave . Og det er 4 år siden .
jul 2007
nov 2007
Okay . Men ville være dejligt hvis det bare hjalp lidt
nov 2007
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
Men jeg kan ikke sige andet end man bare skal blive ved, på tidspunkt dukker der et godt billede op. Eksperimenter med lys og baggrundsfarver og søg for at tage billeder, i hvert til at starte med, i kattens bedste omgivelser, dvs. i omgivelser, hvor katten slapper af. Vis din kat at du ikke er ude på at genere den, kæl samtidig, godbidder kan også bruges hos nogle.. men hav tålmodighed.. Gør evt. som jeg gør ind i mellem, find nogle der gider tage billeder af ens katte, man kan somme tider få ideer til hvordan man selv kunne prøve..
Tages billeder