{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.107 visninger | Oprettet:

At plukke øjenbryn.... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det jo desværre sådan at jeg er udstyret med ENORME øjenbryn. Det er virkelig et øv problem, for jeg hader at plukke dem. Jeg har lige stået foran spejlet i 15 minutter og nu er de da nogenlunde. Men hvorfor kunne jeg ikke bare ha nogle små fine tynde øjenbryn???? Snøft snøft *GG*

Nogle gange ville jeg s.. hellere være mand, der er mange ting de slet ikke behøver at bekymre sig om...

Nå men så kom mit "skovsnegle" frem i dagens lys *GG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At plukke øjenbryn....
  • #1   10. jan 2008 hov hov, vi stakkels mænd ka vel osse ha vores kvaler hvad angår udseendet, jeg tror så osse at mænd er mere forfængelige end man lige tror.
    jeg ved der er nogle kvinder der ganske enkelt barbere deres øjenbryn væk og så tegner dem op med make up

• #2   10. jan 2008 Nå okay så Johnny... Der er måske nogle mænd med kvaler, men vi kvinder har altså bare flere, jeg synes ihvertfald at jeg har.. Men gir gerne ret i at flere og flere mænd går op i deres udseende, og det er dejligt.. Kunne dog aldrig finde på at barbere dem af, så hellere 15 minutters smerte helvede indimellem *GG*

• #3   10. jan 2008 Åh vil du bytte? mine er så lyse og så bitte små, at det sgu kan være lige meget at lave noget ved dem. Det kan alligevel ikke ses.

• #4   10. jan 2008 Zelda: Jamen så er det vel bare at få dem farvet, eller tegnet op... Det skal lige siges at mine er både helt sorte og meget brede... Faktisk kommer jeg til at ligne en varulv hvis ikke jeg bekæmper dem.....

• #5   10. jan 2008 Fordi de er så korte har de absolut ingen chance for at blive formet og farvet uden det bare ser underligt ud :o)

• #6   10. jan 2008 man kan jo også bare få dem ordnet ved frisøren. koster kun ca. 50 kr mange steder. så går der jo et par uger før de er tilbage. og så bliver de jo også ens og kan evt. få klippet lidt af i længden hvis det er.

• #10   10. jan 2008 Det er en vane sag.. ! Jeg bruger snildt en halv time på mine hver dag, jeg har jo også helt sorte fra naturens side..så man ville let kunne se "starten" af mine vokse ud.
    Men man kan også få noget laser behandling det steder man ikke ønsker hår.. og blandt andet ved øjenbrynene.

• #11   10. jan 2008 Ja jeg kan godt se at der ikke er meget at gøre.. Men igen, jeg skal vel ikke klage for meget. Mine er længe om at vokse ud igen. Så kan nøjes med at plukke dem en gang om ugen.... Måske hver 14. dag hvis jeg er doven...
    Men føler da også med jer, der næsten ingen har.... Det er måske i virkeligheden et større problem, da vi andre jo i det mindste kan ordne vores.....

• #12   10. jan 2008 jeg får min frisør til at ordne mine bryn når jeg er hos hende. så laver hun en fin linie med et barberblad og så skal jeg bare holde ved lige ved at tage en fire-fem hår hver 3. dag. det er da overskueligt. Og så retter frisøren det igen næste gang jeg kommer. Det er gratis hos min frisør fordi jeg alligevel bliver klippet.

• #13   10. jan 2008 Jeg har også meget lyse bryn - ind imellem får jeg farvet dem lidt lysebrune hos min negledame (kunstige negle) og så vokser hun dem også...
    Det gør ikke ret ondt og man slipper for at det gør ondt hver gang man hiver dem ud med en pincet.... :))

• #14   10. jan 2008 Carina, jeg har haft samme problem, siden jeg var helt ung (det er jeg bestemt ikke mere).

Et par råd:
    Pluk altid kun brynene i underkanten - ikke over brynet.
    Træk hårene ud i groretningen - ikke mod, for så kommer der små ar, som med tiden gør huden ujævn.
    Afstanden mellem brynene skal nogenlunde svare til afstanden mellem de inderste øjenkroge.
    Du kan gnide en isterning på det område, der skal plukkes. Så gør det ikke ondt, og hårene rejser sig lidt og er nemmere at få fat på med pincetten.
    Lad være med at barbere hårene af. Så kommer der sorte stubbe, og det ser ikke pænt ud.

Kommentér på:
At plukke øjenbryn....

Annonce