636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvad skal de hedde? (kaninunger) Hvad skal de hedde? (kaninunger)

I fredags fødte min kanin 4 unger, den ene er så død nu /:
Troede i starten, at det var hunner, men en avler kom og kiggede på dem, og fortalte mig, at det er hanner ..

Hvad skal de hedde ?
Synes det er svært at finde navne der passer til kaniner.

Der er 2 sort/gule japanere og 1 brun zobel.
Navnene skal helst være med A.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal de hedde? (kaninunger)
  • #1   15. jan 2008 du kan ikke være helt sikker på det er hanner endnu..(: men
    speedy
    alfred
    ali

• #2   15. jan 2008 Alfonso
    Amigo
    Anton

smiley

• #3   15. jan 2008 Trunte<3 H:
    Jeg er heller ikke 100 på det ..
    Men en der har avlet dværgvæddere i 4 år, var ovre hos mig og tjekke dem ..
    Hun tror det er hanner, men hun havde lidt svært ved at se det ..

• #4   15. jan 2008 Et godt råd:
    Lad kaninmor og ungerne være så uforstyrret som muligt her i starten.
    Uanset hvor tam hun ellers er, risikerer du, hun enten bider dem ihjel eller æder dem, og så kan det være hip som hap med både køn og navne.

(gammel kaninavler af Hermelin)

• #5   15. jan 2008 *Mega* .:
    Ved godt alt det der, men kan ikke holde mig fra dem.
    Men hun har intet problem, med at ville kendes ved dem, så det er godt nok ;D
    Nu er der jo også stor forskel på dværgvædderen og hermelinens temperament (:

• #6   15. jan 2008 ja hermeliner er lidt hidsige til tider. har selv en.. men de springeer rigtig godt

• #7   15. jan 2008 Trunte<3 H:
    Min søster har også en hermelin ..
    Mine dværgvæddere hopper også rigtig godt ;P

• #8   16. jan 2008 Maja T. ja det rigtig men fordelen ved en hermalin hvis man går til stævner (gør jeg ikke) er den er hurtig til at lære nye ting og er ikke så tung bagi som de store kan være..:)

• #9   16. jan 2008 Trunte<3 H:
    Det er så rigtig nok, men mine dværgvæddere er dejlige ;P
    Men til højde og længde konkurrancer, har hermelinerne tilgængæld ikke en ret stor chance, fordi de er så små ;D

• #10   16. jan 2008 Maja T jaaah dvægvæddere er søde har selv en blanding af det også løvehoved og så en hermelin.. men nej nok ikke længde men høje joo de kan springe sindsygt høj forde de er så små og lettet og meget hurtige til at sææte af m,an ser jp også tit at det er hermeliner de bruger til de høje konkurencer i kanin sprimg(:

• #11   16. jan 2008 Uanset kaninens race, kan den finde på at æde ungerne så vil give Mega ret!

• #12   16. jan 2008 Trunte<3 H:
    Jaja ..
    Men det er en hollænder, der har lavet rekorden i højde og længde ;P

Mai T:
    Hun kan ikke finde på at spise ungerne, når de er 5 dage gamle ..
    Så havde hun gjort det for længe siden ..

• #13   16. jan 2008 Hmm.

Moderen til vores dværgkanin, bed altså et hold unger der var 10 dage gamle ihjel!

• #14   16. jan 2008 Maja. jeg tror heller ikke den kanin spiser dem nu. og især ikk hvis den er en sød og en kælekanin der er glad for sit menneske..(:. og ja hollænder spinger godt.. eller nogle af dem gør hvis de er trænet godt op, for de kan godt nok blive tygge hhe

• #15   16. jan 2008 Trunte<3 H:
    Hun hader at blive kælet :I
    Og i al den tid, hun havde ungerne i maven, var hun mega sur, det var hun også i starten, da hun havde fået ungerne, men det gik hurtigt over, fordi jeg har "lært" hende, at der er OK ;D
    Hun er også kun 7 mdr. nu, så hun er ikke ligefrem gammel :I

• #16   16. jan 2008 Kaniner generelt - bortset fra den store Belgiske Vædder - springer formidabelt, og de elsker det.

Har man bare én gang set en kanin spurte rundt og indimellem springe et par meter op i luften af bare livsglæde, lader man den ikke mere bare bo i et lille bur, hvor den dårligt kan stå oprejst.

Kommentér på:
Hvad skal de hedde? (kaninunger)

Annonce