{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.008 visninger | Oprettet:

hvor kan man købe en mobil selvom..... {{forumTopicSubject}}

er der nogle der kender et sted hvor man godt kan købe en mobil med abonnet(staves) selv om man er i rki??
jeg kan ikke selv finde et sted og jeg kommer først ud er rki om mange mange mange år.. har ikke råd til at give 3000kr for en mobil og har ikke nogle venner der gider at bruge deres navn

Nyt mobilabbonement?
Har du brug for et overblik over de forskellige abonnementsudbydere? På mobilabo.dk kan du sammenligne de forskellige abonnementer og finde det bedste og billigste mobilabonnement.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor kan man købe en mobil selvom.....
  • #1   16. jan 2008 Nej der er ingen steder du kan købe en mobil ,hvis du står i ribers kredit information alle selskaber tjekker jo deres kunder:) men du kan jo altid købe en brugt i dba eller qxl ....

• #2   16. jan 2008 jeg kom i rki da jeg var "ung" det er en del år siden.... var i den periode fucket op

• #3   16. jan 2008 Puha nej jeg ville heller ikke tro du kan. I hvertfald ikke hos Telia. Det forsøgte min veninde.

Hvor længe står man i RKI?

• #4   16. jan 2008 Helle H------->Nu ved jeg ikke om det var med abonnement,men de plejer at være meget strikse hvis du skal have et abonnement.. men du kan sagtens købe en ny tlf med taletid feks så de ligeglade,men så tlf selvfølgelig også dyrere

• #5   16. jan 2008 hm.. underligt nogle kan og andre kan ikke...

• #6   16. jan 2008 det er bare nederen at jeg skal straffes for at have lavet lort i den for en del år siden... betaler mine regninger nu....

• #7   16. jan 2008 Prøv TDC. bare bestil den over nettet. Det gjorde min kæreste og han står i RKI i alt for mange år også. Og har en veninde der fik hos Telia, hun skulle bare have spærre på som hun ikke kunne ophæve

• #8   16. jan 2008 Helle::::: okay ja lyder jo helt mystisk at nogen kan og andre ikke.....jeg har selv prøvet RKI for mange år siden.. og kunne nu når jeg tænker mig om faktisk godt købe,men måtte desværre aflevere tlf tilbage da de opdagede jeg stod i RKI
    det var dengang nokia 3200 var på mode smiley enten skulle jeg aflevere tlf tilbage eller også skulle jeg betale den fulde pris for den tlf:(

• #9   16. jan 2008 det er virkerlig underligt at nogle må og andre må ikke

• #10   16. jan 2008 kig på qxl, eller trendsales der fåes brugte telefoner til gode priser......!!!!

• #11   16. jan 2008 Luna og Amanda, hvis du betaler dine regninger til tiden nu, så kontakt det sted der har indberettet dig til RKI, så kan de få dig ud igen med det samme, så behøver du ikke vente i mange år (det er vist 5 år ik).. Men det kræver selvfølgelig at du har bevist over for dem, at du kan finde ud af at betale til tiden, og det rigtige beløb..

Der ud over så står RKI for Ribers Kredit Information.
    Det er et firma der hedder Ribers Kredit Information A/S som sørger for at folk bliver registreret når de er dårlige betalere.. Men man bliver altså ikke registreret bare fordi man ikke lige betaler en enkelt regning nogle dage for sent.. Men skal op og have en del rykkere ( i hvert fald tre) og man bliver også hevet i retten og/eller skal skrive under på nogle papire før man havner der..

Der er som flere skriver i tråden, steder hvor de gerne giver en et abonnement selv om man er i RKI, så prøv dig frem..

• #12   16. jan 2008 LuNa Og AmAnDa G------> hvis jeg var dig så ville jeg prøve at bestille over nettet som pernille S skriver smiley

• #13   16. jan 2008 det tjekker en på nettet og der for jeg et nej.. hos dem jeg har prøvet

• #14   16. jan 2008 husk stavefejl er gratis idag smiley

• #15   16. jan 2008 LuNa Og AmAnDa G----> så må du ud i butikkerne og prøve som helle skriver måske føtex,bilka og sådan:)

• #16   16. jan 2008 hmm.. min kæreste har ikke kunnet købe telefon med abb. fordi han var i rki, hveken hos telia eller tdc. men jeg ved min kæreste i mange år har haft m1 ( som en slag ekstra telefon) det kan man godt hvis man er rki, og du betaler ikke noget hver måned. 0 kr i abb. så det var da værd at overveje. du kan tjekke deres hjemmeside ud www.m1.dk kan være du falder over noget smiley held og lykke

• #17   16. jan 2008 angående rki, så ved jeg også at min kæreste har ringet derind ( det tog så halvanden time at få fat i den rigtige men what ever ) vi fik det ordnet sådan at hvis han betalte til tiden i et par måneder, og så lovede at betale resten til tiden, så ville han blive taget ud af rki. hvilket også gjorde at vi kunne tage lån i banken så vi kunne flytte i hus. som jeg så betaler af på nu ( Men har jeg ikke noget imod) men jeg ville ringe derind hvis jeg var dig, og så høre hvad der var muligt..

• #18   16. jan 2008 når mange forskellige svare men kan se der er nogle muligheder.. tak for hjælpen

• #19   16. jan 2008 Som tidligere sagt, så er det altid muligt at komme ud af RKI.. Man skal bare betale til tiden og det rigtige beløb, så kan man snakke med dem som har indbrettet én.. Så kan de få én slettet igen..

Og det er jo kun de firmaer der bruger RKI som ikke vil låne til en.. Ikke alle der gør det.. Dog ofte at låneinstitutter og telefonselskaber bruger det smiley

Marie, det var så lidt smiley

• #20   16. jan 2008 ej tiina vil du gerne af med den? jeg overvejer at købe en smiley

• #21   16. jan 2008 Hmm. mener faktisk at der er mange selskaber der er ligeglade med om du står i RKI.

Køb evt en ny mobil uden sim-lock eller en brugt på f.eks. qxl, køb et taletidskort så du får et tlf.nr og når det er brugt op så tilmeld dig et af alle de selskaber der har tank selv på nettet!

• #22   17. jan 2008 Som flere nævner, så kontakt det selskab der har registreret dig i RKI, og få lavet en betalingsaftale med dem. Er de flinke fjerner de dig med det samme, men registrerer dig omgående hvis du misligeholder aftalen.
    Det er også muligt at indgå et forlig med firmaet, hvor du så måske kun betaler 70% af gælden, men så betaler prompte.

Jeg synes det er naturligt at firmaer er skeptiske, når man en gang har vist at man misligeholder sine betalinger. De kan jo ikke vide du har ændret dig siden. Og når bare et lille afdrag på måske 200 i måneden kan få dem til at fjerne dig, så synes jeg helt sikker du skal grib muligheden.
    Man skal jo betale alt det man skylder, også selvom gælden er mange år gammel.

• #23   17. jan 2008 Teleselskaber foretager oftest en samlet kreditvurdering af en, hvilket gør at nogle der er registreret i rki kan få lov mens andre ikke kan.

Når en virksomhed kontakter rki for de både opgivet hvor mange krav der er registreret, hvem der har kravet og beløbenes størrelse. Hvis det f.eks. er et teleselskab der har registreret en med et højt beløb afviser alle teleselskaber nok en, men er det for en lille beløb til et bladabbonnement eller lignende, er de mere lydhøre.

Generelt har unge mennesker, med lav indtægt og flere registreringer i rki svært ved at få kredit nogensteder. Det være sig både banker og teleselskaber. Også huskøb o.l. er helt umuligt ved en registrering i rki.

• Diddelbamse S
    Diddelbamse S Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #24   13. jun 2015 man står i rki i 5 år

• Diddelbamse S
    Diddelbamse S Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #25   13. jun 2015 man står i rki i 5 år

• #26   14. jun 2015 Hvorfor skal den koste 3000 kr. ovenikøbet når du er registreret i RKI?
    Jeg ville købe en god brugt privat.
    Den skal vel bare kunne ringe og sende sms'er.
    RKI er en rigtig god løsning så man kan komme ud af sine dårlige forbrugsvaner og lade være med at optage kviklån mv.

• #27   14. jun 2015 # 24) Hvis man kun står i RKI i 5 år, så har TS nok fået sit mobilabonnement nu ;-).

• #28   14. jun 2015 GUUUD! Havde ikke set at det var helt fra 2008!!!!!!!!!!!!

• #29   15. jun 2015 smiley Nej, det er ikke altid man lige tjekker, hvornår en tråd er startet. Og nogle tråde tråde kan da også stadig være aktuelle. Andre er så ikke smiley
    Haha, jeg har svaret på en 10 år gammel tråd, om anskaffelse af kat nummer to. Jeg tjekkede nuværende kats alder, og frarådede at anskaffe kat nummer to til den 10 år gamle kat (...... der så altså var killing, da tråden blev oprettet).

• Maja C
    Maja C Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #30   27. feb 2017 Hos oister. ????

Kommentér på:
hvor kan man købe en mobil selvom.....

Annonce