{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

at købe klatrestativ..! {{forumTopicSubject}}

Igår fik vi solgt vores 2 deguer inkl. deres kæmpe bur... indbragte os lige en god slat penge, og jeg besluttede, at de skulle bruges, på det længe diskuterede og ønskede gulv-til-loft kradsebræt..!

Tog først ud i plantorama... de havde 1 stk. til den nette sum af 2.199,- eller i den dur.. og helt så mange penge havde vi ikke lige taget med.
Så vi tog ud i Pet Hollywood, hvor de havde en hel del smækre sager. Vi fandt dog en, desværre ret simpel, konstruktion.. til 389,- og stadig gulv-til-loft model.. den hapsede vi (og så var der jo penge tilovers til lidt restaurant mad+en film til senere *G*)

Nå, men anyway.. når vi kom hjem, stod jeg lige og kiggede på det gamle kradsestativ m. rør og hængekøje.. som stadig skulle beholdes, og bare supleres af det høje.
Det endte med at vi fik det sat sammen, med det nye, og nøøj hvor kattene elsker det!
Jeg regner stærkt med at tage billeder i løbet af de næste 30 min, og smide herind..

Men er der andre der har gjort det samme? Taget 2 relativt billige kradstestativ, og fået noget helt stort og sindsygt ud af det?? smiley
så må man meeget gerne skrive her, og evt. også vise billeder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at købe klatrestativ..!
Kommentér på:
at købe klatrestativ..!

Annonce