{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

muligt huskøb {{forumTopicSubject}}

hejsa

fru tonya og far her har jo længe talt om at købe hus og vi har jo samtiddig en forkærlighed for grænselandet/tyskland og flensborg fjord, plus vi jo har vores campingsvogn stående i kollund hver vinter, så vi har overvejet at rykke teltpælene op og flytter derned permanent, indtil videre er det kun tankespil osv osv. for der skal jo være jobmuligheder osv og samtiddig hvor jeg går sygemeldt er fremtiden jo ikke helt klar.
men et hus som dette gør ihvertfald tanken lettere.
vi har igår set nærmere på huset og det smager bare rigtig rigtig godt og der er den lækreste mulighed for en kæmpe kattegård bag huset.
se huset her

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  muligt huskøb
  • #1   20. jan 2008 Hvor ser det fedt ud!

Lækkert lyst og nyt - og samtidigt med et ældre hus' charme. Kan godt forstå, at I er faldet for det.

• #2   20. jan 2008 Lækkert køkken må man sige i hvert fald :o)

• #3   20. jan 2008 ja og der er palds til hele 48 fl vin*LOL*
    ærgeligt man ikke drikker vin, nå så er der plads til 48 danskvand

• #4   20. jan 2008 det ser lækket ud..

• #5   20. jan 2008 uuuhhha da, jeg kan godt lide især prisen smiley Bor i hus ved hovedstaden og kunne godt tænke mig noget rigtig billigt, men igen, hvad er der af jobs der ?? Men fedt hus, kan godt lide den gamle stil---

• #6   20. jan 2008 møg lækkert køkken. gief! smiley lækkert gulv i det viste rum også

• #7   21. jan 2008 Lækkert køkken, men meget betænkeligt at de ikke viser badeværelset :s

• #8   21. jan 2008 Det ser lækkert og vist ret gennemrenoveret ud. Nu er I jo vant til at bo inde i byen, så vejen afskrækker jer nok ikke (jeg tænker jo gys! når jeg er vant til at bo stille og roligt ude på landet). Er det ok at gå på trapper med din dårlige fod Johnny? Jeg synes køkkenet ser mørkt ud, hvad angår mulighed for at der kan komme ret meget dagslys ind, men det kan være billederne, der snyder.

Jeg kan godt forstå, I er noget forelsket i området dernede, det er meget smukt.

• #9   21. jan 2008 Hold da op hvor er det et lækkert hus... det forstår jeg godt i er lidt hook på...smil...

Også er det da vildt billigt. I hvert fald i forhold til her hvor jeg bor...smil...

• #10   21. jan 2008 Synes, at det ser skønt ud smiley og sikkeen herlig pris!!!

Heidi: Hvis du trykker på "Rundt i boligen" vil du også se billeder af et nyrenoveret badeværelse i neutrale farver...

• #11   21. jan 2008 Pernille: Ahh ja det kan jeg se, har bare siddet og været nattetræt tror jeg *s*

• #12   21. jan 2008 Heidi: Ser nu, hvor sent du skrev, natteravn smiley

• #13   21. jan 2008 Pernille
    Ja sidder på nattevagt og endda i grønland som er 4 timer bagefter

• #14   21. jan 2008 huset er nemlig fortrinsvist billigt, men sådan er huspriserne i det meste af sønderjylland, der er så heller ikke meget arbejde at få, så man er nød til at skulle kører efter jobs.
    alt i huset er renoveret indenfor de seneste år.
    en af de faktore der osse spiller ind om vi skal købe el ej er netop trappen, men jeg ka vel for hunde ikke blive ved med at være et ynkeligt væsen*LOL*
    selve vejen er faktisk ikke vildt trafikeret, ihvertfald ikke om vinteren, om sommeren er der noget trafik pga af det er en lækker vej som løber langs med fjorden, selve huset ligger så osse kun knap 500 mtr fra fjorden og badestrand.
    vi har osse allerede luret af hvor kattegården skal være og hvor stor den skal være, den blir på ca 40 kvm, måske mere.
    vi er så hooket på det hus og har endda allerede indrettet det osv osv.
    en anden ting der er sjovt ved området er at en af mine kammerater rent faktisk er født og opvokset i byen og kender alt til det hele der og hans mor bor stadig i byen.
    dette fandt jeg først ud af i sidste uge. det syntes jeg er sjovt, gud hvor er verden lille

• #15   21. jan 2008 Dejligt hus smiley Kunne være super fedt med det stor køkken...

• #16   21. jan 2008 I er da vist næsten blevet husejere Johnny. Hvor er det altså spændende, hvad det bliver til. I kan jo nok næsten ikke tænke på andet i øjeblikket, kan jeg forestille mig.

• #17   21. jan 2008 May-britt: ja næsten og næsten er jo så meget sagt, en af os er nød til at ha job dernede først, men ja tankerne kredser omkring det hus tit, tonya er så helt oppe og ringe over det, jeg tager det lidt mere roligt, det er nok mit jyske sind*LOL*
    jajaja vi når det nok

Kommentér på:
muligt huskøb

Annonce