{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Hvad er det for en verden? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige lidt jeg må af med.

vi er til personalemøde på mit arbejde som er aftenvagt i hjemmeplejen i korsør
og da vi er færdige med mødet fortæller en af mine kollegaer at der er en der er en ældre mand der er blevet kørt ned af en mand med anden etnisk baggrund fordi at han ikke kunne komme forbi den ældre herre som kørte på knallert han havde åbenbart ikke tålmodighed til at vente til han kunne komme forbi ikke nok med at han bliver kørt ned så bliver han skam også truet med et baseball bat og det ser min kollegas datter og vil ringe efter politiet hun bliver så truet med en kniv og manden går tilbage til bilen og hiver masser af bats knive og et oversavet jagtgevær op af bilens bagagerum.
men han bliver så heldigvis fanget da politiet når at komme...

det skal så lige siges at jeg er ikke racist...

da jeg så har fri ser jeg der er kommet en besked fra min mor som jeg har prøvet at få fat i i 2 timer de har været ude og købe mad, min mor min stedfar og min lillebror på en grill der ligger lidt udenfor næstved (ved rønnebæk) da de skal til at gå kommer der en maskeret mand med et oversavet jagtgevær ind og truer sig til alle pengene i grillens kasse og ikke nok med det så får min stedfar også lige peget geværet mod sig og han står med min lillebror som lige er fyldt 11 her til jul...
min lilllebror tog sig ikke rigtigt af det i starten da der jo kom blå blink og politi hunde men han vil vidre til skolen hvor der er bestyrelse valg (tror jeg) og der bryder han totalt sammen... de kan ikke få fat i kriske psykologen så de har måtte køre til lægevagten og få beroligene allesammen... men de er dog alle okay...

det var så bare lidt fra mig jeg havde virkelig brug for at komme af med det sidder her med tårer i øjnene og ryger den ene cigaret efter den anden...

I må undskylde hvis der er stavefejl.

hvad er der for en verden?????? :,o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det for en verden?
  • #1   8. feb 2008 skræmmende

  • #3   8. feb 2008 En frygtelig oplevelse.
    Håber, på trods af voldsomheden i hændelserne, at dig og din familie kan lære at føle jer nogenlunde trygge udenfor hjemmets vægge igen.

    (Lidt mere off topic) Det irriterer mig, at man skal tilføje et: 'jeg er ikke racist', når man fortæller om noget en udlænding har gjort. Var det en dansker havde man ikk tilføjet noget som helst.

    Bianca: Psykisk syge mennesker kan have alle nationaliteter...


  • #4   8. feb 2008 Sikke en historie...:o( Jeg tænker dagligt det samme hva er det for en verden vi lever i!!!! Det kan sgu nogen gange være svært og se meningen med noget som helst!!!!

  • #5   8. feb 2008 jeg tænker også tit hvem blir den næste??

    til *Mademoiselle Michelle * jeg skrev det mere fordi at jeg ikke ville sikre at jeg ikke blev angrbet og beskyldt for at være racist, som min veninde sagde "og udlændingene de kan ikke forstå at vi blir racister"

    til Rebecca J tusind tak det var sødt af dig og tilbyde det...



  • #6   8. feb 2008 Ja verden er et grimt sted..

    Der er også på et tidspunkt en dame her i Danmark der blev kørt over af toget 3 gange før nogen af togchaufførene rapporterede det..

    De troede "bare" det var en hjort.. De fandt så ud af at hun havde bl.a. en rød hue på, og helt ærligt, hvor mange hjorte render rudnt med det :S


  • #7   8. feb 2008 En min kæreste har arbejdet sammen med kørte på skooter var på vej forbi en tankstation og blev kørt ned fordi der var en mand der skulle tisse så meget at han ikke kunne vente. Selvom der holdte 3 andre biler i sving banen for at komme ind på tanken, kørte han uden om dem og ramte den ældre herre på skooteren som døde. Denne mand fik en bøde på 6000 kr og skal til orienterende køre prøve -

    jeg synes aldrig han skulle have kørekort igen.


  • #8   8. feb 2008 "Foruden personalet sad en familie med et barn på omkring syv år samt en mand først i tyverne og spiste aftensmad, da røveren kom ind.
    Han bad ifølge de ansatte stille og roligt om pengene og virkede hverken stresset eller panisk under røveriet."

    Var din bror ikke 11?


  • #9   8. feb 2008 Zelda * jo det var en fejl i avisen han er 11 men er lidt lille af sin alder...

    jeg har lige været hjemme hos min mor idag og min lillebror sad og klamrede sig til mig hele aftene, men de har været på grillen igen idag for min lillebrors skyld...

    Louise Elisabeth A
    jo men det jeg tror min veninde mener er at vi danskere har taget godt imod nydanskerne men de ødelægger det for sig selv de har kort lunte ikke for at sige at danskere ikke har det men der er størrer kriminalitet hos nydanskerne end hos danskerne hvis man regner det i procenter har jeg hørt...


  • #10   10. feb 2008 Louise Elisabeth A jeg er enig med dig det er ligesom at hvis nogen gør en dårlig ting skal der 10 gode for at rette op på det... men jeg citerede bare min veninde.

Kommentér på:
Hvad er det for en verden?

Annonce