{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Nu flytter jeg i højhus... {{forumTopicSubject}}

Ja eller det vil jeg efterhånden ønske jeg gør.

Sidste uge måtte jeg jo kører en påkørt kat til dyrehospitalet da den anden billist var stukket af.
Idag har jeg så en fremmed hanhund siddende i min gang, uden hundetegn. Og i min stue, ja der har jeg så min egen hund.

Er snart træt af samtlige tilskadekommende, vildfarende dyr af en eller anden grund skal ende hos mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu flytter jeg i højhus...
  • #1   25. feb 2008 Kan da godt se du er ved at værer træt af dem... MEN det er da godt at du gider at hjælpe dem, istedet for de skal ligge og lide ind til de dør !

• #2   25. feb 2008 Godt dyrene har dig som kan tage sig godt og kærligt af dem.
    Du må efterhånden føle dig lidt som snehvide ude i dværgenes hus, da alle dyrene vælter ind i huset og sidder i alle vindueskarme og lige ude foran døren. ;0)

Kan godt forstå at det kan føles træls, at du skal være den alt-frelsende sjæl. Men kan man lade være når nu dyrene er der?
    Jeg er i hvert fald glad for at vide at der er mennesker som dig derude! :0)

Skulderklap herfra

• #3   25. feb 2008 Griner, snehvide.. Jo jo, jeg bor da godt nok meget tæt på skoven og i efteråret var det en skadet grævling der endte i min stald. Sidste januar var det Miv der pludselig var på vejen.

Nej efterlade dem, det kan jeg godt nok ikke. Det mest sure er, jeg har en tæve og den kære hund jeg har logerende, ja det er jo en hanhund.

Kommentér på:
Nu flytter jeg i højhus...

Annonce