183 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Chinchillaer Chinchillaer

Puha vi måtte træffe det svære valg i dag, vores chinchillaer har fået nyt hjem.

Vi var rigtig glade for dem, men vi havde ikke helt den tid vi gerne ville give dem. Da vi så blev nød til at slå til ved noget af det første vi kunne købe af lejlighed, blev det også til et pladsproblem.

Især fordi vores søde chins var vant til et stort bur, et opbygget klædeskab, så de skulle ikke nøjes med et mini-bur, for at vi kunne mase dem med ind i vores nye lejlighed.

Vi har svinget meget imellem hvad vi skulle gøre, og havde faktisk fundet en perfekt ny ejer, men desværre sprang hun fra... Så i dag forsøgte vi at spørge i de 2 lokale dyrhandlere. Den første vi prøvede i, valgte vi fra fordi den ligger i et storcenter med meget larm og ekstremt mange børn der rusker i burerne og gør ved.

Den anden dyrhandler ligger lidt mere fredeligt og generelt er burene og forholdende langt bedre. Og så skulle de blive hos dyrhandleren hele deres liv smiley Så ved vi præcis hvilke forhold de lever under. Altid rene bure, frisk mad og vand, og opmærksomhed fra nysgerrige kunder og personalet... Det var dejligt at få at vide. De ville prøve at se om de kunne få dem til at yngle, hvilket er ok. med mig, så længe det var under de forhold som de fortalte os om.

Jeg havde det så svært ved at tage en beslutning med vores skønne små gnavere, men da vi besøgte dyrhandleren og snakkede med de 2 meget søde ejere, var vi slet ikke i tvivl. Jeg har ikke dårlig samvittighed, og føler jeg har givet mine chinchillaer noget bedre end de havde hos mig.

Lang historie, men havde lige brug for at komme ud med mine tanker.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chinchillaer
Kommentér på:
Chinchillaer

Annonce