{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer omkring Macca.dk
  • #1   4. mar 2008 har fået et webcam derfra.
    udemærket

• #2   4. mar 2008 Natascha - Ja, det var det jeg måske var bange for :s
    Den vi har nu, er ikke engang halvt så stort som det jeg kiggede på derinde og det gav vi 900 kr. for på udsalg i en dyrehandel. Den har vi også måtte fikse med snor og noget, fordi den simpelthen vakler sådan.

Men der står på macca, at det er en med justerbar højde mellem 237-257 cm. eller sådan noget. Og vores loft er liiige præcis 237 smiley Ved sgu ikke om det går, synes bare det er super billigt. Har budt 250 kr. og den slutter om en par timer

• #3   4. mar 2008 kun gode erfaringer

• #4   4. mar 2008 også gode afaring her fra. købte det kræssetræ vi har nu på macca og det fejler abselut intet. og vi fik det faktisk inden for en uge efter vi havde betalt det så det går også okay hurtigt med levering.
    Håber da du får det, mht højden lyder det som et magen til det vi har købt på macca. smiley

• #5   4. mar 2008 Jeg købte et flot gulv-til-loft-træ på Macca. Supergod model. Og kattene elskede det træ. MEN: toppen - altså gevindet og den lille spånplade, der sidder i spænd mod loftet - gik i stykker efter et halvt år. Spånpladen smuldrede i midten. Ærgerligt, at de ikke laver det af et ordentligt materiale, for modellen var ellers supergod.

• finn l
    finn l Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   15. apr 2008 mit råd hold jer væg fra macca har haft eget dårlig erfaring fra det firma(ikke med katte ting )men et skummelt firma efter min mening

Kommentér på:
Erfaringer omkring Macca.dk

Annonce