{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Måneds dag igår med Charlie {{forumTopicSubject}}

Så har vi haft Charlie i en hel måned og hvor er jeg glad for at jeg tog den extra tur og hentede ham. Vil bare lige dele vores glæde,

Nu er vi så endnu engang ankommet til Danmark. Turen herop gik rigtig fin og misserne opførte sig eksemplarisk...ja lige med udtagelsen af Charlie da han prøvede at dele kasse med Niwer. Det var hun ikke helt tilfreds med....dertil skal siges at der altså ikke er meget plads i den kasse men Charlie skubbede bare og lykkedes endda at vende og komme ud med hovedet først.

Han er bare helt vidunderlig, kærlig, dejlig og ikke mindst nysgerig. Alt skal bare undersøges....opvaskemaskinen, skuffer og skabe, intet undgår hans opmærksomhed. Lige da vi kom idag var jeg ved at lukke ham inde i køleskabet for der havde han da også lykkedes at komme ind på den nederste hylde...lol.

I aftes på det hotel hvor vi overnattede så jeg den største kærligheds erklæring. Niver lå på en stol og Charlie gik hen lige så forsigtigt og gned først den ene kind og derefter den anden kind op af hende ryg hvorefter han kiggede kærligt på hende. Det var bare så sødt.

Igennem den måned der er gået har han givet os så mange sjove oplevelser. Han har opdaget at han kan bevæge sig uden besvær og det har resulteret i nogle ret sjove episoder så som da han kom farende og ville hoppe op på sofaen men hoppede over.....der sad han på gulvet og stirrede tilbage og fattede ikke rigtig hvad der var sket. Man fornemmer at han ikke rigtig kan bedømme afstand også når han flytter sig fra en stol til en anden.

Non violent er også en af hans motto. Hvis Niwer stikker ham en på skrinet, ja så kigger han bare sørgmodigt på mig og siger...så du det mor...hun slog mig....han gør intet imod hende... altså hvis man ikke lige regner det med at drille med.

Vi har et ret stort hus og hvis han ikke lige kan finde mig hyler han. Så kalde jeg og så kommer han løbende og hopper op af mig som en lille hund. Jeg står næsten og venter på at han også logre med halen...lol

Beslutningen om at få Charlie har nok været en af de bedste vi nogensinde har truffet. Han beriger vores liv helt enormt pga hans væremåde og hele hans væsen.

Hvor er vi bare glade for ham

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måneds dag igår med Charlie
Kommentér på:
Måneds dag igår med Charlie

Annonce