Fejagtig udhængning på KG {{forumTopicSubject}}
Jeg har lovet at hjælpe Susanne fra HG, da hun har set en tråd i en af grupperne herinde.
Jeg kopierer lige hendes tråd hherind, så i kan se hvad det drejer sig om:
*Citat*
<i> Susanne ( Tosafoto ) J - Skrevet: 18-03-2008 16:56:16
VIP
Da jeg ikke har konto derinde , og derfor ikke kan svare på en oprettet tråd derinde beder jeg om hjælp herinde *S* ,og at linke til denne tråd .
Jeg bliver sku både ked og vred over at læse sådan noget møg, vel vidende om det ikke er os , og vel vidende om hvem den omtalte fotograf er . Herinde er det ikke tilladt at hænge folk ud men derinde er det åbentbart ikke noget problem , af samme årsag vælger jeg ikke at udhænge denne fotograf , da jeg ved at flertallet af hestefolket ved hvem vedkommende er .Både her og på andre fora.
.
Jeg må tilstå jeg er lidt rystet og tosset over sådan en kommentar
</i>
*Citat slut*
Jeg ved godt, at det er i en af grupperne denne udhængning er, men der er rigtig mange medlemmer af denne gruppe, og det kan skade Susannes karriere - og det er vel ikke i orden ???
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 184
rart at se den store opbakning til at få misforståelsen opklaret!
Knus og Miauws
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Man skal godt nok lige være sikker før man siger sådan noget.
nov 2007
Følger: 1 Svar: 1
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=190521
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
ja hvor der er mennesker er der ufred.
Det er synd for Torben og Susanne, at de skal blive hængt ud - det er aldrig rart, og selv om jeg ikke aner hvad det drejer sig om, så er det jo aldrig okay, når folk bliver det uretsmæssigt.
Jeg kender godt Torben og Susanne, som er nogle pragtfulde mennesker - og nogle af de bedste kattefotografer jeg har mødt til dato. Og det er ikke fordi jeg selv har fået lavet en session med vores katte, som de har taget....men de er bare KNALD dygtige og fair personer.
op med humøret Susanne/Tosa
Hilsen Heidi
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 161
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
VIP
Helt ærligt Linette...hvis din veninde ikke har konto her....ja så er jeg så lige glad med hvad hun méner....sign up and have a say
------
Øøøh nu var det jo lige herinde der opstod et problem med udhængningen.
hvorfor i alverden skal personen oprette en konto herinde, "bare!" for at forsvare sig OG modbevise (eller hvad det nu er) sin uskyld, når udhængning ikke er tilladt??
Birthe nu må du lige tage dig en lille smule sammen...
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
Fejagtig udhængning på KG