{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

HVILKEN HERLIG MORGEN {{forumTopicSubject}}

ohhhhh hvilken herlig morgen at vågne op til
solen skinner og her i tilst er der næsten ingen skyer på himlen, fuglene kvidre og livet er herligt
og hvad skal dagen så gå med her hos fam frandsen
joooo, fruen er jo kørt på job, så lige om lidt skal hr frandsen igang med lidt rengøring, og mon ikke osse han suser et smut i haven og rydder op efter vintereren.
når fruen er hentet i eftermiddag skal vi ud og kigge på ny bil, ikke fordi vi skal købe nu og her, men der er prøvekørsel på den model vi gerne vil ha idag,
det glæder jeg mig til


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVILKEN HERLIG MORGEN
  • #1   5. apr 2008 Hvad hulen er det for noget gylp, Johnny... det øsregner da... *gg*

    Ej, det lyder hyggeligt med både havearbejde og prøvekørsel... held og lykke med det hele...

    Og hvis der er sol i tilst, håber jeg da der også er nede ved det sommerhus, jeg endnu engang skal bruge min weekend til at knokle med at spartle vægge op i... smiley


  • #3   5. apr 2008 vi skal ud og kigge på sådan en hyundai sonata 2,0 crdi

    (link fjernet)

    har hørt så meget godt om den bil og til den pris den sælges for får man godtnok meget bil for pengene
    har kun prøvet siddet den på biludstilling og den har bare alt den plads vi har brug for plus den har en af de bedste diseselmotore der er på markedet lige nu


  • #5   5. apr 2008 vi har overvejet at købe en demo og har set en til salg til 18000 kr under prisen og den har kun kørt 1100 km og er i den farve og med det indtræk vi godt vil have og så er der lidt ekstra udstyr med oveni, men det skal bare ikke være lige nu og her vi handler, vi er kun ude og sondrer terrænet.
    sådan en grande punto er osse en fin bil


  • #7   5. apr 2008 Jeg vil bare gerne have et kørekort smiley


    Men ja det er en super herlig morgen at vågne op til.. her er baaare skøønt i min have, har lige været lidt ude og lufte mig selv lækkert lækkert vejr.. er lige før jeg har lyst til at gå ud og knokle lidt i haven, men har ikke tid.. skal lige muge indendørs først... piz


  • #8   5. apr 2008 ja, de kære biler er alt alt alt for dyre,
    det er nok den dårligste investering man ka gøre overhovedet


  • #9   5. apr 2008 Jep, en herlig morgen, her skinner solen nu også : skønt.

    Det kan godt være, at biler er en dårlig investrering, men de er jo ikke til at undvære. Jeg har lige skiftet min swift fra 05 ud til en spritny mazda for 14 dage siden og er nærmest flyvende smiley


  • #11   5. apr 2008 ja den følelse af frihed er total skøn, men en utrolig dyr følelse
    jeg ville ikke undvære min bil og ville ha det svært med det osse


  • #13   5. apr 2008 øvøv Sine, du får osse lige et trøstekram af bamsefar her

Kommentér på:
HVILKEN HERLIG MORGEN

Annonce