757 visninger
|
Oprettet:
Byen hvor kvinderne gik {{forumTopicSubject}}
Hold nu lige kæft hvor jeg grinede..
Iiiih det skal nok blive en kanon sjov serie. *GGGG*
Jeg tror det bliver en rigtig hård uge, med mange AHA oplevelser for mændene,meeen jge tror nu heller ikke, det bliver nemt for kvinderne..
Den skal jeg ihvertfald se igen på torsdag *GGGGGGGGGGGG*
Andre der så den?
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
et eller andet sted får det altså mændene til at fremstå som et par nokkefår der ikke ander en skid om husholdning,madlavning osv
jeg ved ikke om jeg er speciel, men jeg ka altså godt lave mad,gøre rent,vaske tøj, handle ind o.lign og jeg er sikker på at de fleste mænd er på samme måde.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Nej jeg tror det bliver en udfordring for alle parter, og et eller andet sted, så trr jeg at der kommer en hel del mere gensidig "respekt" for hinandens opgaver ,-))))
Men at mændene kan komme til at se lidt fårede ud, det er jo REN vand på vores (læs vi kvinders) mølle
Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Og min kæreste hadede det også.. Men nu kan han også snildt lave mad, gøre rent, vaske tøj osv..
feb 2006
men det jeg mener er at man i det rpogram gør mændene dummere end de reelt er , det må i squ da gi mig ret.
og det ku være sjovt at se det modsatte ske osse, altså at kvinderne skulle være alene i en uge .
jeg tror i sidste ende ikke at der er nogle af kønnene der har noget at lade hinanden hører
okt 2006
Jeg tror, at en del mænd mangler viden og forståelse, for det kvinderne gør i hverdagen.
Selvfølgelig kan mænd lave en masse - det er vi helt enige om, men jeg mener stadig, at det er en sund oplevelse for alle parter, da det kan give en form for "respekt" for, hvor meget vi hver især gør i hverdagen ;-))
feb 2006
feb 2006
forstår i hvad jeg mener
jeg ved godt der findes mænd der ikke ander hvordan de koger et æg, men der findes altså osse kvinder der ikke aner det
okt 2006
Jeg siger bare, at en del - eller nogle mænd ikke har helt så megen føling med, hvor stor en rolle kvinderne har i hverdagen ;-)))
Jeg ved, at hvis jeg forlod Karsten og ungernne i en uge - sådan pludseligt som i den her serie, så ville Karsten edermaeme få kam til sit hår.
Bare det med at komme op til tiden, og give børnene en rolig morgen, det ville blive noget af en udfordring for ham *GGGG*
Aftensmaden blev ikke så varieret og bad ??? Hmmm jeg ved ikke lige, i hvor stor grad han vil se på klokken, og at det nok ikke er smmart, at smide dem i bad kl. 21.00
Det er sådanne små ting.
Nu har han svært ved, at tage ansvaret om aftenen i ordentlig tid. Jeg må sige til, når børnene skal gøre klar til sengen eller i bad
Det er sådanne småting, mange kvinder lige tager stilling til, som mændene i serien skal til at tage ansvaret for ;-)))
feb 2006
okt 2006
okt 2006
Jeg siger at en del - eller nogle mænd ikke er helt så gode til det ;-)))
feb 2006
feb 2006
okt 2006
Min erfaring siger mig bare, at mænd (eller nok bare dem jeg har kendt) ikke liiiiige kan tage det ansvar *GGG*
okt 2006
*GGGGGGGG*
feb 2006
ka da osse tænkes at du kun er rendt ind i mænd som ikke har styr på noget som helst og det så vækker moder instinktet i dig *LOL*
feb 2006
feb 2006
okt 2006
Nej min oplevelse har bare været sådan. Og nu hvor vi har børn, så kan jeg virkeligt mærke, hvor meget jeg tager ansvar for i dagligdagen.
Jeg har skam prøvet, at sidde helt stille og sige ingenting. Pludselig er klokken blevet 22.00 og Karsten har INTET sagt til børnene, heller ikke selvom de skulle op i skole dagen efter.
Det er ikke holdbart - slet ikke.
Jeg har påtalt det, men han glemmer alt, lige så snart han kommer til at sidde ved sin pc..
Mange gange er mænd (nej undskyld - nogle mænd) mere ligeglad med, om huset sejler. Jeg ser det ihvertfald lang tid før Karsten *SSS*
okt 2006
Johnny - ja det ville jeg egentligt også gerne se ,-)))
feb 2006
det er faktisk forfærdeligt at der er nogle der er sådan.
fru tonya ka osse glemme tid og sted når hun ser tv el spiller på puteren
og jeg fatter simpelt hent ikke man ka blive så fraværende og glemme tid og sted
okt 2006
Nu tror jeg aå, at en del af de personer der bliver fraværende, de er enten enebørn eller også er de den yngste i familien - og som følge deraf, så er de (eller de KAN være) opvartet i hoved og røv, så de ikke har lært alm. huslige pligter ;-))
men det er bare en tanke jeg har...
Louise - jeg ved faktisk ikke omd et bliver genudsendt, men muligvis på søndag????? Det er jo store genudsendelses dag ,-))
feb 2006
hans christian sådan noget pjat, jeg går i seng
okt 2006
Sender fluks et kram til dig ,-)) Du er ihvertfald ikke sådan ;-))
Heeey forresten - Johnny ved du hvor jeg kan få en køredragt (til MC) Vil gerne med på bededagstræf *GGG*
feb 2006
du skal jo nok ud og prøve tøjet først, og rent faktisk har de i bilka noget mc-køretøj der faktisk er ret ok og det er osse prisbilligt,
dog vil jeg sige at det eneste sted du ikke må spare er på hjelmen, sørg for at det er en ordentlig hjelm du køber og at den sidder godt på hovedet, den må ikke klemme nogen steder, men heller ikke sidde løs.
du får ikke mange fornuftige hjelme til under 1000 kr og husk du har kun et hoved
ellers ka du kigge på motorcykelgalleriet, der er tit brugt mc-tøj til billige penge.
ellers er der bikes and parts i ålborg, de er osse ok at handle med og de er heller ikke de dyreste og de har tit noget godt på tilbud
ellers er der motorgården i svenstrup
okt 2006
Jeg ved, at jeg SLET ikke skal spare på hjelmen, og egentligt vil jeg hellere give lidt ekstra for tøjet, hvis jeg skal passe på mig selv.. ;-))
Nu skal jeg sa**** være en rigtig biker (rocker) tøs *GGGGGGGGG*
Karsten snakker godtnok om noget i læder, men nu ser vi hvad vi kan finde *GGGG*
feb 2006
jeg ved ikke om det ka nå at lande i dk inden bededag, det kommer nok til at knibe, men elelrs ka i købe ret billigt ind her
www.louis.de
jeg har købt jeg ved ikke hvor meget hos dem og service og produkterne er i top og man spare ca 40% i forhold til danske priser
feb 2006
sørg forresten for at det er hård beskyttelse der er i det tøj du køber
okt 2006
karsten har lige fundet et sæt, som muligvis passer til mig. Jeg skal over og prøve det i morgen - og det er i læder *GGG* he he Karsten bliver helt vild LOOOOL
Det sæt er hydrofobiseret (vandafvisende) og nypris er 7000 kr. så helt tosset kan det vel ikke være ;-)))
Han var i Tysland for at købe et sæt - og det var i tekstil.
Hvaaaa - hvis jeg køber det, så skal du sq se rocker tøs *GG* Opretter et album fniiiis...
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det er vel stadig mest almindeligt, at en mor er alene med sine børn og ikke en far.
Og hånden på hjertet:
Er det ikke også sådan, at der er mange flere kritiske øjne på en alenemor? Hvis hendes børn f.eks. møder med et hul på strømpen, er det, fordi hun ikke passer dem ordentligt, og det er bare for dårligt, mens man er meget mere overbærende og undskyldende mht. en alene-far.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Det var da meget værre, at det med motorcykler ikke interesserede mig en skid - og min exmand var vild med dem. Og så at vi ikke havde fælles interesser i øvrigt.l
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 184
da jeg mødte ham - der tog han stadig op til mor med vasketøjet, støvsugede max en gang i kvartalet og kun på midten af tæppet, ryddede kun op når der kom gæster og havde 8 sæt sengetøj fordi det skulle passe med at han skiftede det en gang om ugen og han var oppe ved mor og få vasket ca hver anden måned...
han havde en spansk kæreste inden mig - og hun var jo ikke bedre end hans polske alene-mor... de har heller ikke fattet der der med ligelig fordelig af husarbejdet..
men så mødte han undertegnede...
han kan stadig ikke lave mad der smager godt.. men..
nu vasker han selv alt sit tøj - jeg har fra dag 1 nægtet på nogen måde at røre hans sure sokker og underbukser... jeg hjælper gerne med vaskemaskineindstillingen men så stopper festen..
han begynder at støvsuge hver gang jeg går i gang med at rydde op - dvs 2-3 gange om ugen.. og nu bliver både paneler og overflader også støvsuget..
han har lært at lufte dyner og fryse madrasserne (kun i frostvejr) så vi ikke får allergiske anfald og ikke behøver skifte sengetøj mere end hver 14 dag
og han har lært at tørre op i badeværelset så der ikke ender med kæmpe plamager af kalk..
så mænd kan sagtens lære det selv om deres mor har haft et middelalderligt forhold til ligestilling.. og da det er mig der lavet al vvs og el og samlet alle møbler i huset - så vil jeg vove den påstand, at piger sagtens kan lære at klare sig uden mænd selv om deres fædre har opraget dem til at tro at kvinder og teknik ikke kan mixes..
kort sagt - vi kan sagtens klare os uden hinanden - kønnene hver især hvis det er det vi vil - men hvad er dog det sjove i det ??
Knus og nyvaskede potekram
feb 2006
tulle: du har så ret så ret
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Katte: 6 Emner: 26 Svar: 808
Byen hvor kvinderne gik