19. feb 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
sikke en vidunderlig dag :D {{forumTopicSubject}}
hey kg...
ja jeg vil lige dele med jer, at jeg har haft en vidunderlig dag i dag...
jeg sov længe, gik ned og smurte mig to krydderboller med nutella og gik op under dynen igen, og satte mig med computeren... skulle liiiige tjekke kg, hunde og heste gallerier...
så kom kæresten hjem, og vi skulle med hans mor ud og handle, hyggeligt for en gangs skyld... da vi kom hjem sad i derovre og fik kaffe (sønderjydsk tradiion - jeg drikker ikke kaffe!) så skulle min kæreste på arbejde igen, og jeg gik hjem. så startede jeg med at gå ud i haven og fjerne ukrudt fra et stykke af haven, hvor kæresten fræsede (staves?) her forleden og det fik jeg ca 1½ time til at gå med. det skal lig siges, at jeg normalt HADER havearbejde af den slags....
så skulle min shetlænder strigles, det tog ca 45 minutter, så skulle jeg over og hente hø til ham ved min ene nabo (som er min svigermor, som har købt en lille ejendom sammen med to af hendes drenge (voksne)...
så lavede min kæreste og jeg aftensmad sammen. brændende kærlighed, med nem kartoffelmos (pulvermos, som smager rigtig godt) så skulle han over og hjælpe hans brødre med et eller andet...
nu til det allerbedste på hele dagen :
Jeg fik fejet i køkkenet og i forgangen!!!!!!
hvor er jeg bare glad for det...
det skal nok lige forklares, at jeg havde kyssesyge for 2 år siden, og har stadig ikke fået energien og kræfterne igen, oveni det har jeg fået konstateret depression for et par uger siden, og får medicin for det...
derfor er jeg lige nu så ovenud lykkelig over at jeg har haft så meget overskud i aften til at feje lidt... det er bare super, super skønt!!!!!!!!
ville lige dele det med jer... kunne ikke holde det for mig selv..
og nu ligger jeg under dynen med dejlig god samvittighed
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
jeg har det bare rigtig godt med det... det er bare skønt...
et kæmpe skridt i den rigtige retning
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
hvor er du sej :O)
jeg håber du vil få mange af disse skønne dejlige dage :O)
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Det er virkelig de små ting der tæller når man har en depression og du i forvejen er træt.
Fortsat god vind fremad...jeg er selv på vej i den retning :o)
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
det varmer virkelig utrolig meget...
min depr. er ikke svær, men vel det man kalder medium, men det er nok... jeg har (desværre) pjekket fra skole siden tirsdag i sidste uge, og vil ringe og tage en snak med min kontaktlære i morgen, og måske også min læge, så jeg kan få lov til at holde fri de dage jeg har brug for det... har desværre ikke overskud til skolearbejde i øjeblikket...
men derfor er jeg stadig glad for min sejr i dag
sikke en vidunderlig dag :D