min situation (job) læsser lige af {{forumTopicSubject}}
øv øv øv, ham jeg er i team hos er meget dårlig, jeg er næsten sikker på at de slukker for hans respirator i morgen, hans kone har møde med lægerne i morgen formiddag, jeg har her til aften talt med konen, hun var meget ked af det, hvilket jeg selvfølgelig godt forstår.....uha det er et svært emne, jeg ønsker på den ene side at beholde mit dejlige job, men kan sagtens se at det bedste for personen er at få fred, han har været i respirator i 10 år, og har efterhånden meget begrænset livskvalitet, (efter mine normer) men hvem bestemmer hvilke normer der gælder for lige netop min bruger............... hans normer, for han er fint tilfreds med sin tilværelse, eller vi andres......... jeg har egentlig bare brug for at komme af med alle de tanker der svirrer i hovedet på mig......jeg synes det er meget svært, konen mener at nu er nok nok og hun har min fulde opbakning, dog er det trist at jeg skal skifte arbejdsplads, for jeg har det skide godt hvor jeg er...... men jeg er med min samvittighed nødt til at se ud over min egen næsetip, og se på hvad der er bedst for min bruger (patient)..... jeg er rigtig glad for at min mand kom tidligt hjem fra job.....et eller andet om en eller anden lokalaftale......men han havde 2 flasker rødvin med hjem.....jeg nåede at få 2½ glas, nu sover han sødeligt (han er alkoholiker en helt anden historie, som i kan få en anden gang, men han er på vej i rigtig retning)....kender i det....jeg har brug for lige at få luftet mine tanker omkring alt det her.....det er svært, når man som jeg ikke ved hvad næste løn så skal komme fra..... uha det blev jo en hel roman..... håber ikke i bliver trætte af mig....men jeg har brug for at skrive det jeg har skrevet
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 55 Svar: 311
Det lyder ikke som en særlig sjov dag..
Det kan godt være at jeg spørger dumt nu, men kan man virkelig ligge i respirator i 10år?
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Dejligt, at din mand kom tidligt hjem med lidt rødvin, indimellem trænger vi altså også bare til at lade stå til, nyde rusen og smække benene op, det er der ikke noget forkert i
Jeg håber, at du får lidt mere ro på tankerne og et andet job skal du jo sagtens finde, jeg kan forstå, at det ikke er så rart efter 10 år, men i morgen kan det være, at du ser det som en udfordring.
Op med humøret og læn dig så lige tilbage og pust lidt ud... (kærligt ment)
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
jul 2006
Naturligvis er det trist- også en bruger som du har været tilknyttet så længe, det må være meget specielt og også frustrerende at alle de andre tanker dukker op samtidig.
Jeg ønsker i hvert fald det bedste for dig
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Det er ikke nogen nem situation at stå i :(((
jan 2008
jul 2006
jan 2008
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
På den ene side dit job og din faste indtægt. Og jeg tænker på de ekstra vagter du har taget for at hjælpe og ikke fordi du behøvede pengene. Og nu vil indtægtskilden til din løn til at takke af og afskære dig for din normale løn - og også for de ekstra vagter.
Og på den anden side, så ved jeg, at du virkelig også kan forstå, at din patient og hans familie med, synes at nu kan det være nok.....
Og oveni dine tanker med din mands alkoholproblem, som heldigvis lyder til at gå den rigtige vej.
El helt masse blandet sammen i et misk mask.
Læs du bare af min kære - det må fylde meget i både hoved og hjerte.
jan 2008
jan 2008
Er der ikke noget om at modstand gør stærk ...... det handler bare om at finde det positive i alt, så skal det ski nok gå.......
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
bente der er noget om at vi ikke får mere end vi kan klare... så du må være et meget stærkt menneske
jan 2008
er lige blevet ringet op, vi skal komme nu
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
jan 2008
vi fik sagt pænt farvel og så blev al medicin taget fra, hans BT var holdt oppe med medicin, så det varer ikke lang tid inden hans hjerte stopper, vi lod familien være tilbage, de har jo hinanden, og jeg kunne mærke at det var okay at vi gik. De slukker først for hans respirator når hans hjerte er stoppet, og han har fået sovemedicin, han lå så fredeligt, og det var så pænt, vi fik en fin snak med lægen, som fortalte om de tiltag de havde gjort og at de var uden effekt, og så er der jo ikke meget andet at gøre.
Tak for alle jeres tanker
jan 2008
min situation (job) læsser lige af