lorte dag øv ! {{forumTopicSubject}}
så var jeg lige til dyrlægen med whitney i dag, regnede med at få at vide hun havde forstuvet højre bagben. men nej, hendes knæskaller sidder alt for løst, og hvis ikke det bliver opereret får hun gigt. plus at han mener at der er noget galt med hendes hofter, så de skulle nok også opereres. og så har hun slikket pelsen af maven fordi hun er nervøs/bange/sky . og hendes fedtvæv vokser og vokser. bare operationen af knæene ville koste 13000 og det har to studerende ikke råd til, plus at der skulle mange operationer til og det sys vi er synd for hende. og vi ved ikke om det ville komme igen senere hen . det vil jeg ikke byde hende. så derfor er vores valg blevet at hun skal aflives. og for en gangs skyld er jeg lidt meget egoistisk og havde svært ved valget pga mig selv. jeg vil savne hende og jeg har ikke bestilt andet end at tude siden vi var ved dyrlægen. og vil nok bruge meget tid på hende de næste par dage og forkæle hende helt vildt. heldigvis har vi dog stadig zalsa . mors pige, men fars pige forsvinder desværre. føler dog selv det er det eneste rigtige for hende.
men hold da op hvor er det hårdt . hun er jo ikke en gang et år gammel. øv tud tud !
håber i alle har haft en bedre dag end mig.
hilsen anika som tuder helt vildt.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Men hvor er det trist at den smukke piges liv skal slutte så tidligt. men som du selv siger så er det uværdigt at skulle igennem en masse operationer. Der må man vælge hvad der er bedst for katten, og man skal ikke redde dem for en hver pris.
Trøstetanker herfra
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Det gør mig utroligt ondt... den lille misling....
sender et cybeknus til dig...
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 117
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Ord er fattige...
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 487
Men ros til jer, som du beskriver det her, så lyder det helt klart til at være den rette beslutning for hende. - Hatten af for jer, at I tænker på hende, og ikke jer selv.
Meget andet kan man vel ikke skrive....
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
og til jer alle, tak for de opmuntrende ord.
lorte dag øv !