{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Jeg er så stolt - oprydning/rengøring. {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen så stolt af mig selv...

jeg fik torsdag hjælp af en veninde til at få ryddet op og gjort rent i mit hus, da det hele er vokset mig over hovedet... vi startede med at skylle opvasken af, så det kunne blive vasket og komme på plads, når jeg har fået vasket viskestykkerne, og vi ryddede op inde i den ene stue.
jeg har valgt, at alt tøj det ligger rundt omkring, det skal bare udenfor, hvor jeg så sorterer det en dag jeg har lyst til det, og det har virkelig givet meget plads indenfor.

i går kunne min veninde så ikke komme, men jeg nussede rundt alligevel. jeg fik ordnet wc'et og stuen. vasket hele wc'et og væggene og gulvet, så det er blevet rent, og jeg har købt sådan en duftting til wc'et og sat den op, og der dufter dejligt nu...
inde i stuen er der blevet støvsuget, og jeg kan næsten ikke genkende mit tæppe. sofaere og lænestolen er blevet støvsuget, og der er blevet ryddet op. der stod en masse ting, som er kommet i papkasser og op på loftet, sofabordet er blevet ryddet op og tørt af. selvfølgeligstor der nogle ting på, men det gør ikke noget... jeg glæder mig rigtig meget til at komme nedenunder og se ind i min stue, for det er rigtig længe siden den har set sådan ud. (ligger oppe under dynen endnu, og har min bærbare hos mig smiley )

jeg er rigtig stolt af mig selv, for jeg har selv gjort det, jo med hjælp, men ikke sådan en hjælp der laver det hele for mig mens jeg bare står og glor...

det skal lige tilføjes, at jeg døjer lidt med en middel-svær depression i øjeblikket, og får medicin for det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så stolt - oprydning/rengøring.
Kommentér på:
Jeg er så stolt - oprydning/rengøring.

Annonce