{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Av faldt igennem taget .. {{forumTopicSubject}}


Efter opfordring til at ligge en rist oven på skorstenen, så andre katte ikke ville "falde" derned ligesom Lilo, kravlede jeg op med en rist.. hvad jeg så bare ikke ahvde tænkt på var at nu vejede jeg lige 5kg ekstra .. (uha lyder som om jeg er en stor og tung pige smiley LOL)

Nåh men.. jeg fik lagt risten på.. og på vejen ned.. forsvandt taget undermig.. og jeg faldt igennem.. ned på min nabos loft.. (heldigvis ødelagt , men blødt underlag..) . Der ligger jeg så.. godt forskrækket.. og tør ikek at røre mig.. jeg får efter noget tid bakset mig oven på taget , og kravlet ned..

alt den humlehaj , kostede mig en bule i panden, og nogle rifter.. føler mig lidt heldig..

nåh men hvordan fortæller jeg nu min nabo pænt at jeg faldt igennem hans tag?.. (taget side vender ind mod mit hus, så de kan ikke se det).

Og hvordan ,.. tja, skal betalingen af det forgå?.. jeg står vel til ansvar for skaderne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av faldt igennem taget ..
  • #2   3. maj 2008 bare fortæl dem det som det er.. men bliver nok en dyr omgang smiley

  • #3   3. maj 2008 Godt du fik lagt risten på smiley
    Hvad man dog ikke gør for de kære dyr - håber du er OK.


  • #4   3. maj 2008 Ovr, Blancka - Tror du ikke, din nabo er til at tale med? Huset er, så vidt jeg husker, faldefærdigt i forvejen. Det er da også mærkeligt, at du drattede igennem på tilbagevejen og ikke på vej op med risten.
    Forresten: Hvad er taget lavet af?

    Nu vil jeg ikke lokke dig på gale veje <b>igen</b> (har helt dårlig samvittighed), men tror du ikke, det vil være en god idé at lægge en presenning over hullet - Mere for, hvis det regner ned?

    Jeg synes forresten, det er flot gået (kravlet) af dig, at du gjorde noget for at undgå, at andre misser skulle falde i skorstenen, og jeg tager hatten af for dig.

    Lige til sidst må jeg nok tilstå, at jeg grinede højt, da jeg læste dit indlæg. Hvor var det sjovt skrevet :-))))
    Det skulle være taget på video!


  • #5   3. maj 2008 Eiiii, Blancka. I er da også uheldige. Godt du ikke kom til skade.
    Pas nu på jer selv, både dig og katte.

    Mon ikke naboens forsikring dækker skaden ?.... Han kunne måske undlade at fortælle forsikringen, hvem der har lavet ulykker på taget.


Kommentér på:
Av faldt igennem taget ..

Annonce