550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Jubiii!!! Haveindhegningen er færdig Jubiii!!! Haveindhegningen er færdig

Uhhh som vi alle nyder det. Også selvom det giver masser af ekstra arbejde med pelspleje og rengøring i huset.

Vi har sat en hundedør i terrassedøren, så kattene kan selv komme ud og ind.

Jeg ved at andre også har været igang med løbegård og haveindhegning. Håber I vil dele billederne med os andre.

Dette album viser projekt haveindhegning:
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4618

Og dette er fra de sidste timer før kattene blev lukket ud og de første dage i haven:
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4821

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubiii!!! Haveindhegningen er færdig
  • #1   5. maj 2008 Billedrækkefølgen er ved at klikke vandret på første række og derefter på de efterfølgende rækker.

• #2   5. maj 2008 Hvor ser det bare super godt ud. Og sikke misserne ser ud til at nyde det. smiley
    Tillykke med det overstået projekt. *S*

• #3   5. maj 2008 Nej, det kan du lige tro, at de ikke kan Natascha. Maskerne er ca. 5 x 10 cm. Og det er jo nogle stor katte vi har. Men små huskattekillinger ville kunne løbe lige igenne hullerne.

• #4   5. maj 2008 Ups - glemte smilet Natascha, så det får du her smiley Og tak til dig Camilla H.

• #5   5. maj 2008 Natascha - prøv at se et af de sidste billeder i albummet med kattene i haven. Der står den mindste af vores (Rumle) ved siden af hegnet. Så der kan du se størrelsesforholdet.

• #7   5. maj 2008 Hvor store er maskerne i jeres hegn Natascha. Rumle er jo ikke større end en alm huskat endnu. Vi har 3 katte der vejer fra 3,5 kg - 4,5 kg og det er jo i alm. huskattestørrelse. Så kan ikke forstå, hvis dine katte kan komme igennem et hegn med huller i str. ca. 5 x 10 cm. Det vi har, er det man nogle steder kalder delfinhegn.

• #8   5. maj 2008 hvor ser det dejligt ud...

• #9   5. maj 2008 Jeg kan godt forstå, at du jubler. Sikke et paradis for kattene - uden risikoen for trafikken.

Må også lige komplimentere kattene, hvor er de smukke allesammen og billederne er jo pragtfulde.

• #10   5. maj 2008 Det ser bare rigtig dejlig ud, og ih hvor kattene nyder det smiley
    Jeg har selv lige fået min lillebitte have hegnet ind, og i morges da de havde været ude og drøne rundt, kom de bare ind med jordens mest beskidte poter, så det med ekstra rengøring kender jeg også godt til.
    Men det gør jeg gerne, når jeg ser hvor meget de nyder det smiley

• #11   5. maj 2008 Ej, en lækker indhegning... de har godt nok fået en del plads at vælte rundt på... smiley

Ih... jeg vil også ha... har siddet og regnet ud hvor meget det vil koste, og hvad jeg skal bruge af materialer... men ak... pengene vokser ik på træerne... smiley
    Men skulle meget gerne kunne samle de fornødne penge sammen i løbet af ca. 3 måneder, når jeg nu har fået job... og så skal der dælme indhegnes herhjemme også... smiley

• #12   5. maj 2008 Har kigget på dine billeder... Altså super flotte billeder af alle de smukke missere.
    der er findes ikke flottere billeder end af katte i naturen.
    Glæder mig til vores lille have er klar til misserne....

• #13   5. maj 2008 Nu siger jeg det altså ligeud.

Så må du tænke hvad du vil:

JEG ER ALTSÅ HELT FULDSTÆNDIG OG TOTALT SKUDT I RUMLE-DRENGEN.

Hilsen Dorte og de 18 nusse-misser, der saaaaaaaaaaaaaaaagtens har plads til en lille Rumle-gøj her i huset.

• #14   5. maj 2008 Det kan du også tro, at jeg er Dorte. Og han har den mest fantastiske personlighed. Ham og Jerry er virkelig bon-kammerater og det er bare SÅ skønt. Heldigvis har alle vores katte det godt sammen.

• #15   5. maj 2008 Tillykke til både katte og mennesker, nu kan I alle rigtigt nyde det gode vejr smiley

• #16   5. maj 2008 Tak til alle. Vi nyder det rigtig meget. Det er vidunderligt at kunne være i haven sammen med kattene og de følger os stort set overalt, hvor vi går.

Der gik det meste af en uges ferie på at lave indhegningen og Bjørn lavede næsten det hele selv. Sammenlagt har han ikke fået mere end en hel dags hjælp. Det er så mig der har stået for alt det med beskæring og flytning af planter osv. Og så har jeg lavet det indledende arbejde med at finde frem til måden, vi skulle lave indhegningen på og hvor vi kunne købe de forskellige ting billigst. Og jeg synes det er billigt for så stor en indhegning.

Kommentér på:
Jubiii!!! Haveindhegningen er færdig

Annonce