{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Burma...hvor skrækkelig {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg dog glad for at jeg lever i et demokratisk land i modsætning til de stakler der lever i Burma.

Landet er i total kaos og alligevel vælger Juntaen at afholde valg for egen vindings skyld. De fortsætter også med at eksportere ris selvom der er mangel på mad.

Meget af det mad der bliver sendt derned som nødhjælp går næsten udelukkende til generalerne, medlemmer af Juntaen, deres famililier og venner fordi nødhjælps organisationerne ikke må komme ind og styre fordelingen. Befolkningen må mange steder nøjes med råden ris som de bliver tildelt

Jamen hvorfor gør et land med så mange mennesker så ikke oprør?

De tør simpelthen ikke. Hvis de udtaler sig negativt risikere de enten fængsling eller også forsvinder de simpelthen bare i løbet af natten og bliver aldrig set igen.

Hvordan kan den vestlige verden bare se til uden at gøre noget?

Jeg syntes at det er skrækkelig det der foregår, mindst lige så slem som Irak, ´men de har måske ikke nogle råvare som vi er interesseret i?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burma...hvor skrækkelig
  • #1   10. maj 2008 jeg har også undret mig meget, men når man lever i et diktatur, tør man jo ikke!!! og nej jeg forstår heller ikke vesten bare stille tiende til, uden at gribe ind, det er dybt forkasteligt :O(

og det med hans magtliderlighed du er inde på mht nødhjælp, det er så frygteligt, at et menneske kan nægte så mange mennesker hjælp, jeg tror desværre det står meget være til end vi tror, netop pga ingen jonualister er nægtede adgang og ingen udlandske hjælpe medarbejder osv osv :O(

men det kunne nok godt tænkes du har ret, at de ikke har vi er "interesseret" men det gør det jo kun mere frygteligt, at vi er kolde i røven i vesten...

men godt indlæg

Kommentér på:
Burma...hvor skrækkelig

Annonce