Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male badekar
  • #1   12. maj 2008 min kæreste som er afdelingsleder i byggemarked siger at du skal bruge borup emaliemaling, men at du skal male mange gange for at det ikke bliver slidt af..

• #2   12. maj 2008 Tak Sofie...men bliver det godt....

• #3   12. maj 2008 Det bliver aldrig lige så pænt som at sætte nyt op, men hvis man gør det ordenligt, så kan resultatet godt være ganske fint og en meget billigere løsning...

Sørg for at rense godt af først, så underlaget er rent og tørt.

• #4   12. maj 2008 Ved ikke om du har set dette link, f.eks
    (link fjernet)

• #5   12. maj 2008 Ja, jeg har også tænkt på at male fliserne da det er lettere end at sætte nye op så jeg håber at resultatet bliver til at leve med.

Julie, tak for linket det sætter jeg lige manden til at kigge på.

Det er et gæstebadeværelse der godt kunne trænge til at blive opdateret så lige nu vælger vi den billige løsning med lidt maling...senere skal det hele rykkes ud og bygges op på ny.

Tak for jeres gode råd

• #6   12. maj 2008 en ny håndvask er billigere end malingen *s*
    at male fliser er halv svært - men gør du det rigtigt bliver det helt ok . been there done that
    i forhold til karret- når nu det er gæste badeværelset, hvad så med at lægge en plade i en pæn farve over badet og stille en plante / bunke håndklæder / lys eller lignende derpå ?

• #7   12. maj 2008 Kira...ja det kunne jeg jo godt..men det skal jo kunne bruges når der er gæster....

Ja jeg tænker stadig over det med fliserne...måske skulle jeg bare lade dem være som de er...

Det hele er jo en midlertidig løsning da det hele skal rykkes ud på et tidspunkt men derfor vil man jo gerne ha at det ser pænt ud

Kommentér på:
Male badekar

Annonce