{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Ødelagte briller {{forumTopicSubject}}

Øv, jeg tog minde briller ud af skabet, og de er ødelagte? Jeg fprstår ikke hvordan de kan være det, når de ligger i en skuffe helt alene, men ødelagte er de.

Det er "elsastikken" under glasset (der er kun stel for oven) som er knækket.

Fint nok tænker jeg, jeg betalte jo 300 kr. for en brilleforsikring dengang jeg købte brillerne. Går ind på synoptik og undersøger om deres forsikring også gælder det her, og det gør den. Til gengæld får jeg også set at der står man skal medbringe sin kvittering på brillerne, og at de sørme også har en fin brochure om brilleforsikringen.

Den bruchure fik jeg ikke da jeg købte brillerne og jeg fik heller ikke at vide, at kvittering var et krav hvis der skete noget. Måske burde jeg have tænkt mig til det, men på den anden side opretter de jo en i deres system, så de kan vel se det der...

Nåh, så nu sidder jeg med ødelagte briller, en forsikring jeg har betalt for men ikke kan bruge...

ØV!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelagte briller
  • #1   18. maj 2008 OKay ret mange tastefejl smiley Det gik lidt stærkt midt i mine frustrationer.

  • #2   18. maj 2008 Lyder ret mærkeligt det med kvitteringen.. Altså at de kræver den.. Kvitteringer bruges i teorien kun hvis du skal gøre brug af din reklamationsfrist.. I en forsikring (eller en garanti), der bliver du bedre stillet end i en reklamation, ergo behøver man under normale omstændigheder ikke at have kvitteringen.. Grunden til jeg skriver under "normale omstændigheder" er fordi jeg ikke er 100% inde i de gældende regler for lige præcis den forsikringstype der, men ved at almene forsikringer, som skal dække tyveri, ødelagte eller bortkomne ting, skal man bare kunne synliggøre hvad beløb det dækker.. F.eks. ved at kunne vise tingen, fortælle hvor den er købt, ca. hvad dato og til ca. hvad pris..

    Prøv at snak med dem, og sig det ikke kan være rigtigt du stadig skal ligge inde med kvitteringen, når du har betalt for en forsikring, og du er aldrig blevet oplyst om det..


Kommentér på:
Ødelagte briller

Annonce