{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Keder i jer? {{forumTopicSubject}}

Mon der er andre end mig der er ædt op af kedsomhed?

Jeg føler ikke jeg laver andet end at vente og vente og vente!

- Venter på at vejret bliver godt nok til at bygge voliere.

- Venter på den perfekte fertile hunkat dukker op så jeg kan starte mit opdræt.

- Venter på katteudstillingerne igen kan blive afviklet.

- Var lige begyndte på nyt arbejde da krisen ramte så det venter jeg på jeg kan vænne tilbage til.


Og når man så blev træt at st vente så tænkte man. "Fint så kæber jeg lidt på nettet så får jeg da noget at bruge tiden på"

- Så venter jeg på mine pakker kommer.

- Så kom den ene. Juhuu.. nåhh ja set var sæber osv til udstilling. Nå på hylden med det til udstillingerne åbner igen.

- Så kom den næste. JUHUU nye blomster.
Det hyggede jeg mig med i hele 10 minutter mens de blev sået. Nu venter jeg så på de spirre.


Puha hvor er jeg ved at dø af kedsomhed. Jeg havde lige gået arbejdsløs. Og endelig skulle mit liv begynde og så det her. Men alle i min familie er raske indtil videre så jeg fokusere på det positive.

Vil bare høre om andre også keder sig? smiley







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keder i jer?
  • #1   25. mar 2020 vil ikke lige sige at jeg keder mig
    men det er hårdt at finde på noget hele tiden
    altså normalt går jeg jo hjemme i forvejen, da jeg er på førtidspension, men vi plejer at besøge de forskellige genbrugscentrer og sådan nogle ting,
    og det må vi jo så hellere ikke nu
    Men heldigvis er det godt vejr, så har fået gjort løbegården rent
    fået plantet nogle blomster, og får sat blomster i potter - er ikke færdig med at sætte blomster i potter. kom til at købe 80 stedmorblomster til billige penge
    har planer om at skal i haven i morgen
    så bliver der bag og lavet lidt mere mad
    hygget med kattene
    Og så skal jeg selvfølgelig stadig passe min dialyse

    Og ellers bliver der tjekket på nettet og set tv - lidt mere end normalt

    såå indtil nu har jeg ikke haft tid til at kede mig smiley smiley smiley smiley


  • #2   25. mar 2020 Åhh det lyder dejligt at du kan sætte dig selv igang Anja smiley
    Sikke en masse du får gjort smiley


  • #3   25. mar 2020 jeg har endnu flere planer.
    håber bare at jeg når bare det halve af dem så bliver jeg glad



  • #4   25. mar 2020 glemte helt: har også gjort forårsrent
    og så er der kommet påskepynt op - både inde og ude

    jeg har haft travlt smiley


  • #5   25. mar 2020 365 dage om året. Ud over de to-tre dage vi er på udstilling. smiley That's my life.

    Edit, i morgen får Manny besøg, og på fredag kommer de og henter Yasmin.


  • #6   25. mar 2020 Nej jeg har jo mindre tid til bare mig smiley så jeg keder mig ikke, men syntes det er træls, at jeg ikke kan gå ned og handle, det er ikke altid det min datter køber, der lige er det jeg selv ville købe (klager ikke) men bare det slev at vælge, og lige se noget som også skal i kurven smiley men jeg har tabt mig lidt, selvom jeg ikke får gået så meget som normalt smiley hvorfor mon det smiley

  • #7   25. mar 2020 Håber du når det meste Anja smiley

  • #8   25. mar 2020 Susanne:
    Puha det lyder ikke særlig spændende. Ville aldrig overleve en hverdag med dette.
    Jeg elsker at mødes med mennesker. Både kollegaer, familie og venner. Jeg er virkelig et socialt menneske. smiley


  • #9   25. mar 2020 Jette:
    Tænk at tabe sig i denne tid.
    Mit er total omvendt. Jeg har taget 1 kilo på om uge. Tror jeg smiley


  • #10   25. mar 2020 Jeg har ingen kollegaer, ingen familie jeg ønsker at se, og jeg har næsten ingen venner tilbage. Så det bliver et hej til naboen og en kort samtale med dem, vi raider med. Det er alt. smiley

  • #11   25. mar 2020 Puha Susanne.
    Er du okay med det, eller?

    Jeg ville slet ikke kunne trives på den måde. Så føler virkelig med dig.


  • #12   25. mar 2020 Tja, det er jo bare sådan, det er. For 18 år siden døde min mor af kræft. Jeg havde netop født søn nummer to. For 10 år siden blev jeg sygemeldt. Og for nogle år siden blev min far så dement, at han ikke genkender os mere. Siden da har jeg heller ingen kontakt med mindre brødre, fordi jeg ikke ønsker det. Det den ældste gjorde kan ikke lige tilgives. Og den yngste af dem han lever i sin egen verden og har gjort det i mange år.

    Min mors 7 søskende er næsten alle døde. Der er kun to tilbage. Min fars familie er der kun en bror tilbage, og han ønsker ingen kontakt med sin brors familie. Min mands familie ser vi stort set intet til. Den er lige så splittet som min egen.

    Venner havde vi da nogle stykker af. Men de forsvandt lige så stille, da vores børn fik diagnoser. Og flere fulgte efter, da min mand faldt ned på jobbet og kom til skade, og jeg fik problemer med ryggen og min højre arm. Når nøden er størst, er vennerne længst væk. No shit sherlock.

    Så vi har ikke de store problemer med at holde os for os selv, det gør vi i forvejen og har gjort det i mange år. smiley

    Jeg har en enkelt veninde tilbage, og vi ses sjældent, fordi hendes kæreste er meget kontrollerende.

    Og min mand har en enkelt kammerat tilbage, der hjælper ham af og til.


  • #13   25. mar 2020 Hvor er det ærgerligt at du går og keder dig Luna, og så når du ellers lige har fået nyt job! smiley
    Her når jeg ikke at kede mig Er så heldig at have arbejde. I øjeblikket arbejder jeg så hjemmefra, og der er rigeligt at se til.
    Kan helt sikkert følge dig Luna, når du skriver om at tage på i vægt i disse uger. Jeg spiser mange flere mellemmåltider:o
    Så jeg træner lidt om morgenen. Enten på motionscykel eller gulvøvelser bla. for mave/ryg.
    Siden i søndags har jeg så også deltaget i Melvin Kakooza's "corona-fitnes på Instagram." Gør bare, hvad han gør smiley Det er hylende skægt og man bliver faktisk varm. Det kan ses fra kl 11. Sædvanligvis holder jeg ikke frokostpause, når jeg arbejder hjemme, men plejer at spise foran pc'en. Nu hopper jeg sprældemand og andre skøre ting i 12-15 minutter i min frokostpause.
    Det kunne du hoppe med på Luna?... og I andre herinde på KG smiley
    Melvin har forskellige gæster som træner med. Det har været Sofie Linde, Christian Eriksen, Anders Breinholt og idag var det Mick Øgendahl smiley ... så sjovt smiley Tror det er sund for krop og sjæl med latter og bevægelse smiley


  • #14   25. mar 2020 Hold da op for en historie Susanne.
    Men du har da heldigvis både børn og mand så smiley


  • #15   25. mar 2020 Ej hvor lyder det faktisk spændende LiLot.
    Det skal jeg have kigget på. Forhåbentlig kan jeg så stoppe med at tage på helt så hurtigt.
    Jeg får ikke motioneret selvom jeg har alt løbegrej liggende. - så typisk.

    Men måske det der kan få mig lidt igang smiley


  • #16   25. mar 2020 Ja, det har jeg heldigvis. smiley

    Selvom det ikke er meget, vi ser til drengene. De tager det der med isolation helt bogstavligt og er på deres værelser næsten døgnet rundt. smiley


  • #17   25. mar 2020 Haha. Typisk smiley

  • #19   26. mar 2020 Ja okay Samsung du har nok at gøre kan jeg høre smiley

  • #21   26. mar 2020 Mange tak. Håber jeg også smiley

  • #23   26. mar 2020 Jeg har selv prøvet på at arbejde med klikkertræning. Det er virkelig ikke mig, det der med at træne kat smiley

  • #24   1. apr 2020 åh ja, den evige kedsomhed......... husker den mest fra dengang jeg var barn. var den utålmodige type!
    keder mig også nu, men det hjælper lige stort........ der sker præcis ingenting ved at kede sig


  • #25   1. apr 2020 Hahaha. Det har du ret i Marlene. Kedsomheden hjælper intet smiley

Kommentér på:
Keder i jer?

Annonce