{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hvad ønsker brugerne af KG? {{forumTopicSubject}}

Efter alle de seneste debatter, som er slettet, syntes jeg vi brugere skal komme med et bud på, hvad vi ønsker af KG og de nye HAér.
Fx. syntes jeg at der burde komme en begrundelse til hvorfor man er frosset eller smidt ud. Flere oplysninger til brugerne generelt. Velkonmmen til den første nye Haér som jeg kan se er kommet til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ønsker brugerne af KG?
  • #1   31. maj 2008 Lotte: Hver gang der har været problemer herinde kommer der sådan en tråd du opretter.. DEsværre sker der aldrig noget af det som brugerne ønsker

• #2   31. maj 2008 Lis, almindelig høflighed lærer de unge i dag ikke..... de er 110 % egoister

• #3   31. maj 2008 Jeg forventer de er retfærdige, og når det kommer til frysninger og sletninger, handler ud fra en proffesionel synsvinkel, og ikek bare på om de kan lide personen eller ej.,.

Jeg vil da bruge lejligheden til at byde den nye HA'er velkommen..

Man kan jo læse om hende i hendes profil, så jeg behøver ikke nogen præsentation af hende..

• #4   31. maj 2008 MB: Hehe men det er jo sandt =)

• #5   31. maj 2008 =D

• #6   31. maj 2008 Haneben:
    jeg synes da ikke, du kan skære alle unge over én kam. jeg betragter stadig mig selv som en af de unge, og jeg mener da, at jeg har lært at være høflig. Jeg kan sagtens se og synes også, at der er mange problemer herinde, men det er nu ikke alle de unge, der er problemet..

• #7   31. maj 2008 Først & fremmest - hjertelig velkommen til den nye HA´er, og tillykke med posten.
    <b>Haneben</b> - nu ved jeg ikke om jeg stadig hører til blandt de unge mere (jeg er <b>snart</b> 32 somre), men jeg synes da også at jeg har lært ganske alm. høflighed.

<i>Poteknus herfra.</i>

• #9   31. maj 2008 Må give Tumling ret i det hun skriver.
    I de snart 2 år jeg har været her syntes jeg der har været problemer herinde .
    Jeg har set venner blive smidt ud for ingenting og andre kunne gøre som de havde lyst til.
    Kunne godt tænke mig der kom nogle klare regler for opførsel herinde som ALLE HA'er ville følge uden undtagelse.
    Kunne også godt tænke mig at der igen måtte skrives kommentarer i annoncer.
    Jeg syntes vi skal give de nye HA'er en chance og så vil jeg byde dem velkommen når de selv præsenterer sig, ikke før.

• #10   31. maj 2008 Hun har da lige smidt en tråd ind, hvor hun præsenterer sig.

• #11   31. maj 2008 Også et velkommen her til den nye ha'er herfra, som får nogle store sko at fylde ud.

Lotte J jeg synes også det kunne være super hvis folk fik en reel begrundelse hvorfor de bliver frosset eller smidt ud i stedet for en standard ting om alle de ting de muligvis har gjort, det vil også gøre det nemmere for brugerne ikke at gentage deres fejl.

Ligeså ser jeg gerne en HA'er deltager aktivt i trådene og her snakker jeg også om hygge tråde (ikke at vi set mange af dem på det seneste).

Kort sagt må den nye ha'er gerne være ligesom vores ene gamle ha'er som bare havde styr på sit pis *gg*

• #12   31. maj 2008 http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=36123

Som andre allerede har nævnt, ja, så er emnet ikke nyt. May-Britt S lavede et superb indlæg, som jeg har linket til, hvor mange brugere beskrev, hvad de ønskede - intet af det blev i øvrigt taget til efterretning...

Jeg ønsker MB tilbage - Jeg er overbevist om, at hun ikke har lyst og det er vel nok en skam for KG.

• #13   31. maj 2008 "-Jeg ønsker MB tilbage - Jeg er overbevist om, at hun ikke har lyst og det er vel nok en skam for KG."

Kunne ikke være mere enig Pernille H...

• #14   31. maj 2008 de unge 16-25 årige JEG kender, er ski ikke særlig høflige.... sorry hvis jeg har trådt de forkerte over tæerne

• #15   31. maj 2008 haneben - Jeg mener nu selv jeg er høflig når jeg omgåes andre mennesker..

• #16   31. maj 2008 Jeg vil nu også mene at jeg er et høfligt ungt menneske.. smiley

• #17   31. maj 2008 ja jeg vil nu også mene at jeg selv er høflig overfor andre mennesker. Man kan ikke skære alle over en kam.

• #18   31. maj 2008 Hvor mærkeligt det nok kan lyde for mange af jer, når I ved, hvor aktiv jeg har været her i forum - ja, så er min gnist til KG forsvundet. Jeg har tabt tilliden til "firmaets ledelse" - og denne ledelse er den samme, selvom der nu kommer nye HA'er.

KG bliver ikke mit foretrukne forum mere. Men da jeg stadig havde troen på, at admins. ville lytte til os, oprettede jeg tråden som Pernille H henviser til.

Hvad MB angår - så kan jeg ikke forestille mig, at hun ønsker at blive HA'er her på KG igen, og det kan man bestemt ikke fortænke hende i. Hun har fortjent meget mere seriøs opbakning, end det hun har fået her på det sidste.

• #19   31. maj 2008 Tak for linket til tråden, men måske er det NU tråden skal op og vende, hvor der kommer nye HAÉr og hvor de forhåbentlig lytter til hvad VI ønsker af et KG hvor vi vil være, og hvorfor vi evt. ikke vil være her mere.
    Haneben, ja nogen unge kan være uhøflige, men jeg desværre også oplevet det modsatte hvor voksne trampede unge ned, der kun havde et usikkert spørgsmål.
    MB. du skriver smiler osv i debatten,.. Du bliver rost nu og er ikke HAér mere, så måske har du lidt mere konstruktivt at bidrage med, med din erfaring. En del erfaring har du jo af både dårligt og godt.
    T.J , Janni og Anette, dejligt med bidrag til debatten. For hvad er det konkret vi ønsker?

• #20   31. maj 2008 jeg har først idag fundet ud af vi har fået nye HA´er! så sys da godt de kunne have præcenteret sig som der os bliver sagt..
    Ved godt det her måske lyder som en dum ting i jeres øre, men det er noget som har irriteret mig lidt..
    Det er fordi.. når vi har gang i nogle udfordringer, og den uge så er slut, så finder man ud af hvad resultatet er blevet.. lad os nu sige man har vundet.. Det som så irritere mig er, at hvis nogle af de brugere som har stemt på ens kat, pludselig sletter sig som bruger, eller sletter sine katte, (hvilket vi jo ved fører til = ingen stemmeret uden en kat) så mister vi deres stemmer, PÅ DE AFSLUTTEDE UDFORDRINGER. dvs, hvis tilstrækkelig nok folk som har stemt på din kat sletter sig/deres katte, så mister vi vores vundne udfordring... selv om vi har fotjænt at beholde den... Har personligt mistet et par stykker udfordringer på det, som var vundet.. og ved at flere har.. Og jeg synes bare det er en dum regl, som de burde lave om på. lyder nok dumt hos jer, det ved jeg ikke, men jeg sys det er irriterende..

• #21   31. maj 2008 Missemor, jeg er helt enig og håber nu, at så mange brugere har fortalt at de faktisk syntes en begrundelse er et "must" for, at man vil være her.
    I sin tid hvor jeg var her, fik jeg en frysning, og nåede lige at se den, da jeg blev smidt ud, 2 min efter... Jeg skrev til Admin og fik ingen svar...Dette er bare ikke i orden.
    -Og jeg er meget enig i, at Haérne har ret og lov til, at blande sig i debatterne, de er jo også brugere, men de skal kunne forstå, at adskille deres egne følelser, holdninger, med retningslinier, som jeg håber vil blive ændret lidt nu.
    Desværre skal jeg på job nu, og må se om der er kommet en god debat i gang, når jeg kommer hjem.

• #22   31. maj 2008 Min mening med et Kattegalleri er, at vi vel først og fremmest er her fordi vi har en fælles interesse.. kattene, hvad enten de er huskatte, racer med eller uden tavle. Vi skal kunne respektere andres holdninger og meninger. Så et hurra for vores alles dejlige katte, der er vores største prioritet at de er sunde og har det godt. Vi kan alle lære noget af hinanden tror jeg:)

• #23   31. maj 2008 <b>* Natascha - Laver 3D kort *</b> - det er også derfor at <b>Missemor .</b> skrev "<i>For meget lang tid siden .....</i>" - altså dengang hvor det ikke stod nogen steder, andet end under reglementet, som jeg ikke kigger på hver dag, eller hver gang jeg skal til at skrive noget nyt.

Poteknus herfra.

• #24   31. maj 2008 Som ejer af kattegalleri, ville jeg bestemt vælge at præsentere en ny HA'er og fortælle, hvorfor valget er faldet på denne person. Ikke mindst for at vise sin opbakning til en person, som påtager sig så stort et ansvar på frivillig basis.Jeg synes, at admin. skal have et nært samarbejde med alle sine HA'er, så der er føling med, hvad der foregår og om samarbejdet HA'erne imellem er i orden.

• #25   31. maj 2008 Enig med May-britt... gad godt at vide, hvad det er, der gør admin vælger lige den og den bruger til jobbet...
    Det behøver ikke være nogen lang forklaring... er bare nysgerrig om hvad det lige er, man skal have for at blive hjælpeadmin...

• #26   31. maj 2008 Ja, jeg kan egentlig slet ikke forstå, at nogen har lyst til at bruge deres frivillige og ulønnede arbejdskraft på at være HAer. Efter den seneste tid, ja, så troede jeg da, at det var helt umuligt at rekruttere og vil da også mene, at så må kvaliteten vel også være derefter - Ikke at vi har været alt for godt vant udover MB.

Jeg ønsker en HAer, som har en rimelig intelligens, har en ren kattestraffeattest (altså ikke har gjort sig "skyldig" i misrøgt af sine dyr), som er retfærdig og som er synlig på siden.

Jeg er ikke enig med Lotte J i, at vi skal respektere alles holdninger og meninger. Jeg kan ikke se stiltiende på, at folk ikke behandler deres katte ordentligt, at man ikke kan komme til dyrlægen fordi pengepungen er tom, at man bevidst avler på katte med handicap etc. I sådanne tilfælde, så har man ikke min respekt.

• #27   1. jun 2008 Pernille jeg tror ikke du nærlæste det jeg skrev? Jeg skrev at vores første prioritet vel er at vores katte er sunde og raske...Der er jo næppe nogen her der ikke syntes at vores katte der bliver syge ikke skal til dyrlægen? Så jeg ved ikke hvor du får det fra? Selvfølgelig skal man respektere andre, det skal du i alle livets forhold, arbejde fx. Man kan være uenige, men man kommer ikke langt ved, at såre eller hakke på nogen.. Skænderier flytter ikkke folk´s holdninger, det gør gode argumenter.
    May-Britt dit forslag syntes jeg er en super ide, og vil bestemt styrke Haérne i deres frivillige arbejde, og KG som sådan. Med et godt samarbejde mellem Kg ejer og HAér vil der jo netop også kunne ske ændringer som dem der er blevet nævnt.
    Noget andet jeg har tænkt på, er om der kun skal 5 stemmer til, at smide en person ud, det syntes jeg personligt er alt for lidt. En lille klike kan hurtigt se sig sur på en person, og give vedkommende en ud-stemme, og måske endda fortryde efterfølgende.
    Jeg syntes stadig det ville være rart MB hvis du kunne komme med lidt bedre input til denne tråd end bare; smilier... Og til de Haér der er her, ville det være dejligt at høre jeres meninger, og hvad I mener der kan ændres.

• #28   1. jun 2008 Lotte J:
    Jeg læste skam, alt hvad du skrev, men jeg har gennem min tid på KG erfaret, at der findes forskellige grænser for, hvornår brugere mener, at deres katte er syge og behøver dyrlægehjælp. Ligeledes findes der forskellige grænser for etik i forhold til "opdræt" etc., så nej, i disse tilfælde, hvor man overskrider mine grænser, har man ikke min respekt. Jeg vil i første omgang appellere til fornuft, er man ikke modtagelig, er min tålmodighed hurtigt opbrugt.

Du behøver såmænd ikke at belære mig om, hvornår man skal respektere andre i livets forhold, den afvejning klarer jeg ganske fint selv og nej, alle fortjener i mine øjne ikke respekt.

Jeg er enig i, at man skal være professionel på sit job, men for mig er professionel ordet, jeg forholder mig ikke personligt til de mennesker, jeg møder gennem mit arbejde, så ville jeg jo ikke evne at være professionel.

Mht. MB så forstår jeg skam godt, at hun ikke har lyst til at bidrage til denne debat, KGs fremtid er heldigvis ikke hendes ansvar længere.

• #29   1. jun 2008 Pernille:
    Jeg syntes du afsporer denne debat, og skriver som om jeg har trådt dig over tæerne.. Jeg prøver ikke at belære dig.. Opfatter du det virkelig sådan? Er noget forbavset. Mine indlæg var faktisk positivt ment, og syntes da også man kan læse det ud af sammenhængen.
    Ja vi er alle forskellige og har forskellige grænser for hvornår man mener ens kat skal til dyrlægen eksenmpvis. Det ændrer ikke ved, at man ikke kommer nogen vegne ved, at skændes......
    Ang. MB. har hun selv været i tråden 2 gange, og jeg undrer mig da over, at hun vil det, når hun ikke vil med i debatten aligevel...

• #30   1. jun 2008 Mb jeg fatter desværre intet af det du skriver.. Vil du ind i alle tråde og skrive Smiler og ikke bande dig?
    Men ellers jo så smiler jeg skam, da dette skulle være en positiv debat smiley

• #31   1. jun 2008 Lotte J:
    Jamen, det er jeg så ikke enig i. Jeg er kommet frem med mine holdninger og nej, jeg siger ikke, at du belærer mig, men at du forsøger smiley

Jeg har ikke yderligere kommentarer til denne debat, jeg summerer lige mine pointer op:

"Ja, jeg kan egentlig slet ikke forstå, at nogen har lyst til at bruge deres frivillige og ulønnede arbejdskraft på at være HAer. Efter den seneste tid, ja, så troede jeg da, at det var helt umuligt at rekruttere og vil da også mene, at så må kvaliteten vel også være derefter - Ikke at vi har været alt for godt vant udover MB.

Jeg ønsker en HAer, som har en rimelig intelligens, har en ren kattestraffeattest (altså ikke har gjort sig "skyldig" i misrøgt af sine dyr), som er retfærdig og som er synlig på siden."

MB: Jeg forstår dig ganske udmærket, så smil du bare, vi er mange, der gengælder det ;-))))))))))))

• #32   1. jun 2008 Bande GG, sorry mente selvf. Blande...

• #33   1. jun 2008 Pernille debatten handler om, hvad brugerne ønsker af KG og ikke om hvorfor du ikke forstår at der er nogen der vil bruge sin tid osv. og være ulønnet Haér.

• #34   1. jun 2008 Lotte J:
    Nu er det vist dig, der ikke læser..., nuvel du får chancen igen.

citat:
    "Jeg ønsker en HAer, som har en rimelig intelligens, har en ren kattestraffeattest (altså ikke har gjort sig "skyldig" i misrøgt af sine dyr), som er retfærdig og som er synlig på siden."

• #35   1. jun 2008 Pernille H: jeg tror alle har forstået dit budskab nu.

• #36   1. jun 2008 Lotte J:
    Hvad mener du med det? Du mente ikke, at min indlæg var i henhold til debatten, jeg citererede det direkte svar på debatten og det bliver så besvaret på den vis - det undrer mig.

Det ændrer dog ikke på:

"Jeg ønsker en HAer, som har en rimelig intelligens, har en ren kattestraffeattest (altså ikke har gjort sig "skyldig" i misrøgt af sine dyr), som er retfærdig og som er synlig på siden."

• #37   1. jun 2008 Jeg gentager.. folk har fattet hvad du mener, så du behøver ikke gentage dig selv endnu engang.
    Er der nogen andre der har et positivt bud på hvad der kan ændres, eller?
    Dette skulle gerne være en positiv tråd.. hvor vi har mulighed for, at tale til de nye HAér, og forhåbentligt hjælpe dem på vej.

• #38   1. jun 2008 Du kunne jo begynde med selv at bidrage til den positive tone smiley

• #39   1. jun 2008 Og så har jeg i øvrigt ikke mere at bidrage med. Mine forventninger er meget små, mine forhåbninger store (naivt). Ofte er der vel en sammenhæng imellem de arbejdsvilkår man bydes og hvem der påtager sig at arbejde under disse vilkår.

Jeg ønsker at blive positivt overrasket smiley

• #40   1. jun 2008 *Ss*
    Altså i to..

Jeg synes nu Lotte er positiv... og dette indlæg kan godt bruges til de ha'ere får sig nogle input om hvad brugerne af siden egentlig ønsker, om de så lytter til alle de inputs der er... tjaaa det må tiden jo vise.

at jeg så ønsker MB tilbage, det er en anden side af sagen.

Og Pernille jeg hopper med på vognen i at de nye ha'ere skal være nogen der er et godt forbillede for alle brugerne, ikke nogen der udskifter deres katte som var det et par sokker, ikke en der formulere sig selv som en 3. klasses elev og gør sagen værre end den er og sidst men ikke mindst så ønsker jeg heller ikke en som misrøgter sine dyr.

At jobbet som ha'er så er ganske utaknemmeligt det er jo op til den enkelte der søger og ønsker dem al held og lykke..

Et lidt rodet indlæg, smiley men står og skal ud af døren så det blev lidt hurtigt

• #41   1. jun 2008 Tak Janni, og ja jeg er faktisk et positivt menneske, der tror på det positive i folk indtil de beviser det modsatte:).
    Det er helt klart et utaknemmeligt job at være HAér, derfor syntes jeg også netop, at vi her har muligheden for, at fortælle dem hvad vi ønsker af et godt KG, og ellers støtte dem og hjælpe dem lidt. Vi er nok alle lidt trætte af den udskiftning af HAér, der er sket lidt ofte.
    Jeg håber for dem at de får et godt samarbejde og at de lytter til os brugere.

• #42   1. jun 2008 har vi fået en ny HA'er???

det vidste jeg godt nok ikke...

• #43   1. jun 2008 Charlotte vi har fået to nye ha'ere

• #44   8. jun 2008 Jeg ønsker at <b>KG</b> laver en lov, der forbyder salg af killinger på <b>KG</b>´s <i>Marked</i> inden killingerne er <b>MINDST</b> 12 uger unge, <b>med mindre</b> man udtrykkeligt informerer om at de ikke bliver taget fra moren før!
    Og at der er frysnings- eller (efter advarsel) slettelsesgrundlag for at bryde dette.

Potebøn herfra.

• #45   8. jun 2008 Haneben : det er jo forskelligt fra person til person. man kan ikke bare tage alle unge og sige dem mellem 16-25 år er uhøflige. jeg vil da i hvert fald ikke men jeg er uhøflig. har heller aldrig fået at vide jeg er det. tværtimod. der vil altid være nogen i alle aldre der er uhøflige.

dette er ikke skrevet fordi jeg blev sur eller irriteret. ville bare lige sige at jeg ikke mener man kan stemple alle i den aldersgruppe for at være uhøflige. :o)

• #46   8. jun 2008 hvem er Emma Gad?

Kommentér på:
Hvad ønsker brugerne af KG?

Annonce