gode steder at have tattoo? gode steder at have tattoo?
Hej alle sammen (;
Jeg har i lang tid godt kunne tænke mig at få en tatto, tiltrods for der går laang tid før jeg kan få den..
her forleden fik min veninde så en tattoo. en kæmpestor en på lænden og pigebarnet er kun15 år, men forældrene syntes hun var ansvalig nok. ufatteligt dumt.
men det har gjort jeg er begyndt meeget at overveje hvor jeg kunne tænke mig en tattoo. jeg har flere krav :
den skal kunne skjules, men skal kunne ses alligevel (stranden, sommertøj evt)
den skal være forholdivs lille
af betydning
så mit spørgsmål er til jer : hvor henne på kroppen kunne det være den skulle sidde, og nogle forslag til hvad det kunne være?
også vil jeg gerne høres jeres erfaring med jers tattoos
knus.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
Jeg har en del tatoveringer efterhånden.. Små og store men jeg kan, som du skriver, selv bestemme om du skal vises eller ej..
Når det nu er første gang, så syns jeg du skal starte med en lille en på anklen.. Det gjorde jeg. For det første finder du ud af om du overhovedet kan holde smerten ud.. Det er der mange der ikke kan, så derfor ville det være dumt at kaste sig ud en i stor først.
For det andet så kan den dækkes med en strømpe eller bukser osv. Men stadig ses i kjole og bikini osv.
Når du så har fået den lavet, så vent et par år med at få lavet en mere.. Til den tid ved du om du har fortrudt den første!
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
jeg har også tænkt mig at vente så længe jeg kan - så kan jeg overveje ekstra godt hvad jeg vil have. jeg venter ihvertfald til jeg er ovre 18, sjovt nok
hvorhenne har du dem?
jeg kunne godt tænke mig et lidt utradionelt sted, måske på toppen af ryggen , lige under nakkens start. den kan skjules af trøjer og mit lange år og stadig ses
har forresten en forholdsvis høj smertetræksel.:P
apr 2006
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 114
Katie: Anette har en Drage øverst på overarmen og en sommerfugl på anklen (gør hammer ondt!!!) og Brian har en skorpion på overarmen.
Dragen og skorpionen kan skjules af en t-shirt og sommerfuglen, selvom den er ca. 5x5cm, er ret diskret fordi den sidder helt dernede.
Bare et par forslag
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 133
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Men hvis den skal sjules selv når du er på stranden, er der jo kun de steder hvor bikinien dækker tilbage,, og under foden
Personligt kan jeg ikke se hvorfor man vil have en tatovering og så skjule den, da det jo er en form for kropsudsmykning..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
Det kan godt være du har en høj smerte tærskle meeen prøv nu lige en lille først..
Ja nakken var også en idé..
Mine.. Åhh jamen jeg har en medium str. foran på maven. En på anklen og en fra låret og op i nakken... Lidt svært at forklare.. Men det er overhovedet ikke færdig endnu..
Hvad vil du ha lavet egentlig?
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
apr 2006
ja, selvf. er det tatovøren det er galt men helt ærligt - er det ikke også galt at forældre giver der 15 årig datter lov til at tattoo?
tror du har læst min tekst for hurtigt (; den skal kunne skjules når der er behov for det, feks til arbejdet, men SKAL kunne ses når man er på stranden, også gerne når man har sommertøj på
Lea s:
ja selvfølgelig (; vil jo også kun have en lille én.
er faktisk blevet ret vild med ideen om en i nakken (;
lyder fedt
jamen overvejer mit efternavn, da det er ret specielt. der kun 25 i dk der hedder det (: skrevet på en eller anden fed måde, muligvis med et lille mønster omkring.
maj 2007
Jeg har en på lændne, en på skulderen og en på underarmen, og i dag kan man ikke se nogle af dem da jeg har en tynd langærmet blue på
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
jeg vil personligt ikke have på mave og lænd osv for når man bliver gravid er det ik altid det ser så fedt ud hehe.
på anklen skal jeg have en og måske også i nakken
apr 2006
også vil jeg heller ikke have en på over/underarm, da jeg ville være træt af langærmet trøjere om sommer når jeg skal på arbejde (hvis man er så uheldig at så et arbejde hvor de ikke må ses tydligt)
de steder der tiltrækker mig mest, er nakken, håndledet, så et kan skjules af ur eller armbånd, eller på balden (;
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
jeg skal ind i morgen og havde min anden tato på min fod, glæder mig helt vildt :O) men frygter også smerten på foden hihi, mon man kan komme trylle cream på heheh
er virkelig o chock over at forældre giver deres børn lov til at blive tatoveret når de er under 18, for med fare at lyde frygtelig gammel så laver man mange tinge som man fortryder som teenager fx tato, kender mange der blev tatoveret som 15 16 årrige (uden tilladelse fra forældrene) og de fortryder alle sammen, fordi valgte nogle ting som de bestemte ikke synes er fede/fine/pæne osv i dag.
men overvej det nøje og tænk på du også skal gide se på det når du er 50 år
mvh jannie som frygter i morgen lidt
apr 2006
det er også en af grundene til jeg allerede nu overvejer hvad jeg kunne tænke mig, der går ihvetfald 1½ år før jeg tidligst kan få den xD .. og jeg vil ikke gøre noget forhastet. det er også derfor jeg har så mange krav til min tattoo, fordi jeg ikke vil fortryde den når jeg bliver gammel osv.
apr 2006
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
men puhaaaa føler mig nogen gange gammel hehe!
og har en veninde der er ved at få fjernet nogle af sine hun siger det gør svine ondt, hun siger det gør 10 gange så ondt som at få dem lavet *avs* siger jeg bare
jeg kan huske da jeg fik min den første, havde jeg overvejet en sol på skulderen, tatovøren tegnde så solen på mig og så kunne jeg gå med den et par dage og se om det var det jeg ville, og heldigvis var det ikke det, er så glad for han gjorde det så jeg kunne se det.!
så evt når du har fået den lavet så hør om han/hun kan tegne den på så du kan gå med den et par dage så du kan se om det er der du vil have den!
og ellers held og lykke når du bliver 18, hvis du stadig vil have en :O)
katie mange tak :O)
er dælme spændt
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Jeg kan kun råde folk til at vente og tænke sig rigtig godt om. Når de er sikre i deres sag, skal de gå til en prof og få det lavet. Det koster måske mere, men det er det værd, for noget du skal have på din krop resten af livet.
Held og lykke.
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 23 Svar: 204
Altså jeg har ikke nogle tatovering men et godt råd er jo selvfølgelig at tænke over det (hvad du jo gør) Men en anden ting er om man fortryder bagefter når man har fået lavet den. Det kan være meget godt at "starte" med en henna tatovering. Henna kommer fra en plante og slides af efter ca 10-15 dage. Så kan man jo måske se om det nu også er det man vil have
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 39
det ikke alt for klassisk (efter min mening) og kan skjules med f.eks en støvle med højt skaft
maj 2007
apr 2006
Tak for rådet (; det lyder som en god ide, istedet for bare at kaste sig hovedekulds ud i det
Helene K:
det var faktisk også en god ide nu du siger det
T.J :
haha, ja
feb 2008
Nej den eneste jeg kender/har set med det er sådan set den jeg selv er ved at få tegnet op
apr 2006
lækkert nok. hvad skal du have lavet ? (:
feb 2008
apr 2006
du må lige sige til når den er færdig:D
gode steder at have tattoo?