{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.014 visninger | Oprettet:

Underholdning til 30 års fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Min bedste veninde bliver 30 på fredag og vi skal til fest på lørdag. Jeg skal selvfølgelig have noget sjov og spas med... Nogle gode ideer?

Jeg så til en fest, at man bad fødselaren + andre gæster om at forlade lokalet og de blev klædt ud - imens skulle alle de andre gæster skrive en sætning på et stykke papir, som fødselaren kunne have sagt (havde sagt før). Papirerne blev samlet og de udklædte fik hver deres sedler med tekst. De fik hver deres rolle og så blev der ellers læst en historie op, og når deres "figur" blev nævnt, skulle de sige det som stod på en af sedlerne. Det så ret sjovt ud.

Nogen som kender til noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underholdning til 30 års fødselsdag
  • #2   16. jun 2008 Tak sus, det vil jeg straks kigge på ;o)

• #3   16. jun 2008 Til min mands 40 års fest... lavede vi en Qvis.... vi havde delt folk op i grupper og havde lavet 10 sprgs mål om min mand... altså simple spørgsmål.... alle fik spårgsmålene på papir og skulle skrive svaret ned.

Dem der svarede rigtigt fik et point. dem der så havde flest point vandt så en gave hver... Det var bare et stykke chokolade.... Men det var smadder sjovt... og et meget stort hit blandt gæsterne... Der blev i hvertfald grinet og stemningen var i top...

et andet indslag var LIMBO konkurrance... den der vandt vandt så en lille ting.... det var så sjovt at se hvordan gæsterne der deltog og dem der bare kiggede på gik op i det med liv og sjæl....

håber det var noget du kunne evt bruge...????

Kommentér på:
Underholdning til 30 års fødselsdag

Annonce