Underholdning til 30 års fødselsdag {{forumTopicSubject}}
Min bedste veninde bliver 30 på fredag og vi skal til fest på lørdag. Jeg skal selvfølgelig have noget sjov og spas med... Nogle gode ideer?
Jeg så til en fest, at man bad fødselaren + andre gæster om at forlade lokalet og de blev klædt ud - imens skulle alle de andre gæster skrive en sætning på et stykke papir, som fødselaren kunne have sagt (havde sagt før). Papirerne blev samlet og de udklædte fik hver deres sedler med tekst. De fik hver deres rolle og så blev der ellers læst en historie op, og når deres "figur" blev nævnt, skulle de sige det som stod på en af sedlerne. Det så ret sjovt ud.
Nogen som kender til noget lignende?
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 9 Katte: 6 Emner: 75 Svar: 216
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Dem der svarede rigtigt fik et point. dem der så havde flest point vandt så en gave hver... Det var bare et stykke chokolade.... Men det var smadder sjovt... og et meget stort hit blandt gæsterne... Der blev i hvertfald grinet og stemningen var i top...
et andet indslag var LIMBO konkurrance... den der vandt vandt så en lille ting.... det var så sjovt at se hvordan gæsterne der deltog og dem der bare kiggede på gik op i det med liv og sjæl....
håber det var noget du kunne evt bruge...????
Underholdning til 30 års fødselsdag