{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

dobbelmoralskhed (langt) :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er snart ved at være lidt på.. ja hvad kan man sige.. Jeg ved ikke hvor jeg skal bo smiley

Jeg har det svært ved at finde et fuldtidarbejde.. og kan kun fide sommer afløsere jobs. Hvilket er ok. Overlever nok det..

Men jeg har en søster (somjeg bor hos) som bliver ved med at sige det er ok at jeg bor der.. Men samtidig føler jeg baer for hverdag at hun bliver mere og mere træt af det.. De har så fandens travlt med at få mig til at finde et fuldtidsarbejde.. Med at jeg får et kørekort.. at jeg køber en bil og får et sted at bo.. men samtidig er det HELT ok jeg bor hos dem,. Jeg gør alt for dem.. gør rent, lufter deres hund. Arbejder. Hjælper med at bygge deres nye hus. Ligger tøj på plads. vasker tøj, tørrer tøj. Handler.. Jeg når de er hjemme passer mig selv.. prøver at gå mindst i vejen.. når de ser film i stuen spillerjeg ikke musik.. og ja.. er nærmest ikke der.

Alt dette gør jeg.. Og er alligevel i vejen..

Det får mig jo til at føle det dårligt.. Jeg ønsker jo ikke at være en plage.. Jeg har ikke engang spurgt om jeg måtte bo her.. det SKULLE jeg.. havde nærmest ikke et valg..

Ikke nok med det.. Så beder min søster mig om at behandle deres hund som min. Det gør jeg .. Behandler deres hund så godt som muligt.. Men det gør det ikke emd MIN?. Køber jeg et ben får Ashlan et med.. Men køber de det får ashlan kun.. Snapper Bamse ashlan fordi han er for påtrængene nærmest ligger oven på ham fordi han spiser hans ben er det Bamse som den er gal med.. Bider ashlan Bamse fordi Bamse snappede Er det også min hunds fejl.. slet ikke ashlans som ligger oven på ham og bider ham i ryggen smiley

Hvis de er ude en weekend.. for enten at handle, eller være sammen med deres venner.. SKAL jeg passe Ashlan.. fint nok gør jeg så.. De beder mig ikke engang om at passe ashlan.. de går bare ud fra det.. Og mit lille hjerte kan ikke klare at vide han bare vuille gå hjemme i 2 dage uden mad eller vand.. 8det jo dyrplageri).. Så jeg passer ham.. Men tager jeg afsted, og beder dem pænt om at passe Bamse den weekend. fordi af en eller anden grund jeg ikek kan have ham med.. Så det også galt.. Han får lov til at ligge inde på mit værelse de dage jeg er væk-. bliver lukket ud i haven for at tisse. Måske.. De skælder mig ud når jeg kommer hjem fordi bamse har tisset på gulvet.. Hvilket han normalt ikke gør. så han må have været på værlset længe smiley

Argh.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. smiley

er det virkelig så forkert alt jeg gør her hjemme at de skal / vil behandle mig sådan?.. ejg føler virkelig ikke at jeg går dem så meget på.. og hvergang jeg konfrontere dem med det.. smiler de og griner og siger... naaaarj det okay blancka, skal du ikke tænke på.. smiley

Jeg er bare så ked af det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dobbelmoralskhed (langt) :(
  • #1   17. jun 2008 Ja det lyder ikke rart smiley
    Det eneste du kan gøre er at tage en lang snak med dem og fortælle dem hvordan du virkelig har det.
    Du skriver at det har du prøvet, men du må have fat i dem og fortælle at det er alvorligt og at de skal lytte!
    Jeg ved godt at det ikke er nemt, men det nytter ikke at du går og gemmer på det, for så hoper det sig op og hvem ved så hvad der sker...


  • #2   17. jun 2008 ej sidder her og føler med digfår det helt dårligt på dine vejne. har selv prøvet det og desværre er der ikk e andet for end at komme væk. ved godt du ikke har muligheden lige pt. men brug alt din fritid på at søge efter et sted at være/bo.

  • #3   17. jun 2008 puuh sikke en situation at stå i...

    Måske du skulle vise din søster det du har skrevet herinde... eller redigere det lidt og så printe det ud til hende..

    For hun holder af dig ja ingen tvivl om det, men det kan også være frustrerende for dem at du altid er der selvom du gør dig lille som en mus og gør alt hvad du kan for at gøre det så godt for dem som overhovedet muligt..

    Du må gøre alt hvad du kan for at finde en ny bolig/job så du ikk skal være afhængig af andre... plus at jo længere du bor ved din søster jo større chancer er der for at ødelægget det gode forhold i har til hinanden.


  • #4   17. jun 2008 Vi har næsten lige snakket hvor jeg fortalte .. men hendes kæreste og hende grinte bare lidt og sagde jeg havde ingen grund til at føle det sådan.. jeg var velkommen..

    det bare svært at finde noget at bo i.. når man ikke endnu har et fast fuldtidsjob.. og jeg søger på fuldegardiner.


  • #5   17. jun 2008 når du en anden gang føler der går ged i det hele... så snak med din søster kun dig og hende alene...

    håber du snart finder noget at bo i, og et fast job det er bare om at hænge i og ikke give op

    Sender dig et opmundtrende skulderklap.. op med humøret..


  • #6   18. jun 2008 Hvad slags job ku du tænke dig ?

    Har selv prøvet at sku bo hos en anden og tror de fleste føler sig i vejen , uanset hvad , jeg gjorde :o(
    Og det gør ikke situationen nemmere , når man også har sine dyr med , det gjorde at jeg ikke ku bo hos mine forældre , selvom de har pladsen .



  • #7   18. jun 2008 Der er ikke andet for, end at finde et fuldtidsjob og en bolig, uanset hvor midlertidig boligen er. Din søster er uden tvivl glad for dig, og vil gerne hjælpe dig, men kan sikkert også bruge et privatliv. Din søster og dig vil få det meget bedre hver for sig. Held og lykke. -Og jeg ved godt det er en svær situation.

  • #8   18. jun 2008 Ih.... du har det da ikke nemt... det er også opslidende at skulle give og hjælpe og være usynlig på samme tid .-)

    Kan godt forstå du er meget frustreret.... De tager måske det hele fprgivet alt det du gør for dem... Måske skulle du sige nej engang imellem????

    Tal med din søster alene fortæl hvor meget det går dig på....
    Håber du får løst det indtil det hele blir bedre for dig med job og lejlighed ect....


Kommentér på:
dobbelmoralskhed (langt) :(

Annonce