{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

Helle B
Helle B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Au Pair? {{forumTopicSubject}}

Hvad syntes i om unge mennesker mellem 18-26år der tager et år til USA som Au Pair??
Jeg vil mene man kommer hjem med en fed oplevelse, modenhed osv.
Idag når man er Au Pair skal du også tage min. 1 fag på et college og dit primære arbejde er børnene. Og der er virkelig mange regler så man er beskyttet mest muligt.

Hvad syntes i? er det at spilde et år??

Det er fordi jeg gerne vil men er lige blevet "råbt" af at det var at spilde sin tid, og at det var taberagtigt... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Au Pair?
  • #1   12. jul 2008 Nu har jeg ikke selv været Au pair,men synes da overhovedet ikke at det er taberagtigt og jeg tror da også at det ville være en oplevelse for livet.Man kan selvfølgelig være uheldig at ikke komme til de rette at være Au pair hos,men vil da sige:Go for it.

• #2   12. jul 2008 syntes bestemt heller ikke det er taber agtigt tænk på hvor mange fede oplevelser man får, samt bliver evt bedre til sprog og begå sig i et andet land. Har ikke selv prøvet det men syntes helt sikkert at det er en god ting hvis man har mod på det, så som Maj A siger "GO FOR IT" smiley

• #3   12. jul 2008 jeg var Au-pair i et år i Syd Frankrig, hvoilket jeg var super glad for. der mødte jeg nemlig min mand som jeg har to børn med idag =)))

Det modnede mig super meget, og det var både lærerigt og sjovt..

Kommentér på:
Au Pair?

Annonce