{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

HJÆLPP Lopper på vores hund vi passer {{forumTopicSubject}}

Vi har her til fået to lillie hundehvalpe vi skal passe for et venne par fordi de skal på ferie...

Men den ene af hunde bliver ved med at klø sig nede ved det ene benog jeg har fundet en loppe på den, så er næsten 100% sikker på det er lopperne der klær... Den piver og klør hele tiden, hvad kan jeg lige gøre her kl 24:00 om aften for at hjæpe det lille pus, jeg har ingen loppemiddel hjemme og mine børn ligger og sover... Kan jeg vaske den i vores shampoo eller hvad kan jeg gøre, for det er sku synd den klør sårn og piver...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLPP Lopper på vores hund vi passer
  • #1   17. jul 2008 vent til i morgen og så køb nogle pipeter.. Det er nemmest.. Du skal ikke vaske den i jeres shampo og du er desværre nok bare nød til at have ondt af den til i morgen

• #2   17. jul 2008 du må ikek vaske i menneske shampoo, da det ikek er godt for hundens PH værdi, og du kan ricikere at give den tør og irriteret hud af det..

Vent til i morgen, lopperne er højst sandsynligt allerede rundt omkring i din bolif hvor hunden har været alligevel smiley

• #3   17. jul 2008 Det er jo ikke sikkert, at det er pga. loppekløe, hvalpene piver. Måske er de utrygge over nyt sted og nye mennesker og savner dem, de kender.

Som de andre siger, køb pipetter i morgen. Og HUSK for guds skyld, at det ikke er alle loppemidler der er gode til både hund og kat. Fx Bayvantic (hedder det vist) er dødsensfarlig for katte!

• #4   17. jul 2008 jeg vil ikke anbefalde frontline, da de fleste lopper er imune overfor dem..

Kommentér på:
HJÆLPP Lopper på vores hund vi passer

Annonce