256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kontaklinser. Kontaklinser.

Årh har lige for første gang i mit liv prøvet kontaklinser i dag. Mit øje var lidt rødt i morges pga af allergi, men nu her efter jeg har taget dem ud er mine øjne ret røde.. - Kan dette være fordi at jeg har haft alle mine 5 fingre i øjnene ? eller kan jeg simpelthen ikke tåle dem. faldt også i søvn i en lille time, med dem i ? Ville høre om der er nogle af jer der kan huske om i de første par dag I have linser fik røde øjne, pga indsætning og udtagning?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaklinser.
  • #1   26. jul 2008 JEg havde godt nok en rigtig god optikker der fortalte mig hvordan det skulle indsættes og hvordan jeg skulle gøre det, for at de ikke irriterede mine øjne.

Jeg har brugt hans metode ligesiden.
    Der har været en eller to gange for jeg har fået søde øje osv.
    Jeg har kommet til at sove med dem på, uden skade overhovedet.
    Men der er nogen der slet ikke kan tåle det. Tal enten med din øjenlæge/optikker om det, eller brug briller i stedet.

• #2   26. jul 2008 søde= røde

• #3   26. jul 2008 hejsa

Jeg har kontaktlinser.. og mine øjne kan godt blive irriteret hvis man har sovet med dem. Og da du lige har fået dem, så tror jeg også dine øjne skal vænne sig til dem:o) Men tag dem ud og lade øjnene få fred... og se om det ikke hjælper??

• #4   26. jul 2008 Har taget dem ud nu, og det har hjulpet.. men jeg har jo stadig problemer med at sætte dem i og tage dem ud, man roder jo lidt rundt i øjet, så jeg tror det er derfor de blev så røde.. prøver at tage dem i igen i morgen, og så se om de blir røde i løbet af dagen eller om det kune r når jeg har 'rodet' rundt i øjet smiley

• #5   26. jul 2008 ja det kan være lidt bøvlet at få dem ind og ud i starten.. hehe.. og ja øjnene kan blive irriteret hvis man roder for meget med dem:o)

• #7   26. jul 2008 Den første gang jeg havde kontaktlinser, var mit øje også rødt og hævet..

Og nej, det er ikke allergi, det er fordi mit øje ikke var vandt til at have noget siddende på det..

Så jeg tog dem ud og gik i lang tid med briller, hvor jeg hver aftens sad og rørte ved mit øje, så mit øje var vandt til at have noget på sig..

Så prøvede jeg igne, og nu er der ingenting smiley

• #8   26. jul 2008 Jeg kan varmt anbefale de linser der hedder night and day, det er måneds linser og du skal kun skifte dem en gang om måneden.. og som navnet siger sover man med dem om natten...

Kommentér på:
Kontaklinser.

Annonce