256 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Kontaklinser. Kontaklinser.
Årh har lige for første gang i mit liv prøvet kontaklinser i dag. Mit øje var lidt rødt i morges pga af allergi, men nu her efter jeg har taget dem ud er mine øjne ret røde.. - Kan dette være fordi at jeg har haft alle mine 5 fingre i øjnene ? eller kan jeg simpelthen ikke tåle dem. faldt også i søvn i en lille time, med dem i ? Ville høre om der er nogle af jer der kan huske om i de første par dag I have linser fik røde øjne, pga indsætning og udtagning?
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 333
Jeg har brugt hans metode ligesiden.
Der har været en eller to gange for jeg har fået søde øje osv.
Jeg har kommet til at sove med dem på, uden skade overhovedet.
Men der er nogen der slet ikke kan tåle det. Tal enten med din øjenlæge/optikker om det, eller brug briller i stedet.
okt 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 333
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 201
Jeg har kontaktlinser.. og mine øjne kan godt blive irriteret hvis man har sovet med dem. Og da du lige har fået dem, så tror jeg også dine øjne skal vænne sig til dem:o) Men tag dem ud og lade øjnene få fred... og se om det ikke hjælper??
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 49
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 201
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Og nej, det er ikke allergi, det er fordi mit øje ikke var vandt til at have noget siddende på det..
Så jeg tog dem ud og gik i lang tid med briller, hvor jeg hver aftens sad og rørte ved mit øje, så mit øje var vandt til at have noget på sig..
Så prøvede jeg igne, og nu er der ingenting
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Kontaklinser.