{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

indkøb på zooplus.de {{forumTopicSubject}}

så har jeg været på zooplus.de og handlet vildt.

jeg har købt 10 kilo IAMS Hairball, da jeg har fået det anbefalet til min mis med blød mave. IAMS har nemlig et meget højt fiberindhold, som er det han mangler.

Så har jeg også købt 7 kg Orijen tørfoder, da jeg har fået den anbefalet af flere kattegale veninder med supersunde og smækre katte.

og så har de tilbud på krystal-grus, 3 * 5 liter for 9 euro..som er super fedt så jeg har hamstret og får 15 poser grus ind ad døren snart..hehe

og så kom jeg lige til at smide et ATLAS kradsetræ i kurven når nu jeg var igang, det var også sat ned, mere end 20 euro faktisk!

så nu skal du små rigtig forkæles!

er der nogen der ved hvornår jeg kan forvente det ankommer til mit lille hjem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indkøb på zooplus.de
  • #1   27. jul 2008 Ej hvor lyder det lækkert smiley

    Så snart jeg får lidt flere penge, skal mine også bare rigtig forkæles smiley


  • #2   27. jul 2008 Uha jeg skal ha 6200,- tilbage fra DONG og jeg HAR skrevet huskeseddel til mit indkøb hos zooplus.de
    Kattemad
    Kattegrus
    Klatretræ
    Vægophæng
    3-kantet "ost" til killingerne

    Men noget jeg fandt ud af, det var, at jeg sparer 800,- ved at handle i Tyskland mod den i England på min bestilling


  • #3   27. jul 2008 jeg glæder mig også til at få varene hjem!

    det bliver så sjovt med de små der leger på det nye træ.

    og så glæder jeg mig til at se om de vil indtage det nye foder! men ja det er en super side, og rigtig biligt, de leverer jo til døren for mindre end det koster at sende en pakke i dk.

    jeg kigger først på den engelske side for at fidne ud af hvad jeg skal have da jeg ikke kan en brik tysk, og så køber jeg via den tyske side, for det er langt billigere!

    skøn side! og tak for info om de ca tre hverdage, så er der ikke så længe til!


  • #4   27. jul 2008 Lis D

    jeg regner heller ikke med at det holder evigt..men mine to bamser kan boltre sig i det til det ikke duer mere og så får de et nyt.
    De skal da ikke snydes for vores skønne køb og smid væk kultur. Mine misser er med på beatet!

    Missemor..lyder super! dem vil jeg gerne have, sender dig lige en PB


  • #5   27. jul 2008 Mht kradsetræernes kvalitet, så ville jeg også meget hellere ha med kokos tæppe, da det holder længere (kattens no 1) eller bare dem fra Ann K. Men hos mig bliver de tisset på af både hankatte og hanhunde, der bliver bøvset på dem osv.
    De billige træer får jeg ik sååå dårlig mave over når de skal skiftes ud *S*


  • #6   27. jul 2008 kan d ikke sende et libk til det katte krus der?

  • #7   27. jul 2008 Jeg er også fast kunde hos zooplus, hvor jeg køber foder og kattegrus og legetøj og katteseng og ....... ! Og så elsker Marci papkasserne, varerne bliver leveret i. smiley
    Hendes kradsetræ er fra Kattens no 1.


  • #8   27. jul 2008 ved i hvor i tyskland de ligger?

  • #9   27. jul 2008 Missis F

    Oh ja papkasserne - de dejlige gratis glæder. Mine får også lige lov til at drøne rundt i dem et par dage.

    Men gode til at pakke varer forsvarligt ind.....den ros skal zooplus nu IK ha.....


Kommentér på:
indkøb på zooplus.de

Annonce