419 visninger
|
Oprettet:
P*sse ked savner ham {{forumTopicSubject}}
Idag den 2 da jeg kom ´hjem fra ridelejr fik jeg af vide at Vors søde lille kat Solskin blev kørt ned den 21 juni.... har bare grædt hele dagen... tænker hele tiden hvorfor.... ville lige ud med det.... Han blev ikk ret gammel
Den idiot der har kørt ham ned,,...
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 8 Emner: 4 Svar: 24
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Selvfølgelig er det rigtigt surt og trist at din kat er blevet kørt ned, men på den anden side er det jo konsekvensen af at have katten til at gå frit. Jeg ved derfor ikke hvad der er mest sjovt for katten: at blive kørt ned/ligge nedkørt på vejen eller holdt indendøre med masser af muligheder for aktivitet?
- Tilmed at kalde føren af bilen en idiot ... well, prøv at vend den, og spørg om dens ejer måske ikke også har et medansvar.
- Og det er vist langt de færreste billister der kører en kat ned for sjov. Jeg forsøger i hvert fald selv at undgå dem. Dertil skal det siges at jeg ikke har kørt en kat ned endnu, og krydser fingre for at det ikke sker.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
BARE EN LILLIE TANKE
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg håber han døde på stedet, så han ikke skulle lide. Jeg er sikker på, at han har haft et dejligt liv hos jer. Nu har han det godt i Kattehimlen, men øv hvor trist at det skulle gå sådan. Kan godt forstå du savner ham.
P*sse ked savner ham