{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P*sse ked savner ham
  • #2   2. aug 2008 Hellere at katten for frihed end at skulle side inde hele dagen hvor sjovt

• #3   2. aug 2008 En kat kan jo godt ha det sjovt selvom den er inde kat?? Det er bare op til en selv og søre for at katten bliver beskæftet??

• #4   2. aug 2008 Det gør mig ondt, jeg ved hvor ondt det gør at miste et dejligt dyr.

• #5   2. aug 2008 Katten kan meget nemt have det sjovt indendørs. Det kræver blot at den aktiveres med høje kradsetræer, hvis hjemmet tillader det, leg og evt. en kattekammerat, evt. andet dyr, så de kan nyde godt af hinandens selskab.

Selvfølgelig er det rigtigt surt og trist at din kat er blevet kørt ned, men på den anden side er det jo konsekvensen af at have katten til at gå frit. Jeg ved derfor ikke hvad der er mest sjovt for katten: at blive kørt ned/ligge nedkørt på vejen eller holdt indendøre med masser af muligheder for aktivitet?
    - Tilmed at kalde føren af bilen en idiot ... well, prøv at vend den, og spørg om dens ejer måske ikke også har et medansvar. smiley
    - Og det er vist langt de færreste billister der kører en kat ned for sjov. Jeg forsøger i hvert fald selv at undgå dem. Dertil skal det siges at jeg ikke har kørt en kat ned endnu, og krydser fingre for at det ikke sker.

• #6   2. aug 2008 Måske Celina bare er ked af det, fordi hun har mistet sin kat. Jeg tror ikke hun virkelig synes føren er en idiot, man kan nogen gange få sagt/skrevet nogle ting når man er ked af det, som man ikke altid mener på den måde.

BARE EN LILLIE TANKE

• #7   3. aug 2008 Åh stakkels dig, Celina, det var en trist besked at komme hjem til. Jeg har lige set billederne af Solskin, hvor var han dog fin.
    Jeg håber han døde på stedet, så han ikke skulle lide. Jeg er sikker på, at han har haft et dejligt liv hos jer. Nu har han det godt i Kattehimlen, men øv hvor trist at det skulle gå sådan. Kan godt forstå du savner ham.

Kommentér på:
P*sse ked savner ham

Annonce