787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

whiskas whiskas

jeg har brugt royal canin til både min kat og pleje kattene indtil nu
men jeg kom afsted for sent en dag så blev nødt til at købe whiskas
nu kaster kattene op
er whiskas så dårligt et foder eller var det fordi det ikk var en langsom overgang på det
jeg blir jo nødt til at give dem whiskas til i morgen med mindre der er et andet godt foder man kan købe i brugs eller spar da det er det eneste der er åbent i dag

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  whiskas
  • #1   3. aug 2008 Nogle butikker sælger Perfect Fit også (superbest/superbrugsen bl.a) det skulle da eftersigende være "bedre" end whiskas, men jeg har ingen erfaringer med det.

• #2   3. aug 2008 det vil jeg da li kigge efter tusind tak

• #3   3. aug 2008 jamen jeg plejer jo oz at bruge royal

• #4   3. aug 2008 louise
    tusind tak
    ja det var en nødløsning
    og så ville jeg høre hva jeg ellers ku fodre
    jeg er nemlig lidt afhængig af at bli kørt hen og hente foder
    jeg er ligeglad med hva det koster det skal bare være godt foder til main coon

• #5   3. aug 2008 hej misha..
    Ind og køb en gang kylling, kog det, pil det og misserne vil elske dig.. bland det med lidt ris.. opskriften på skånefoder, men har selv brugt det engang vi løb tør..
    Det er ikke så hårdt ved maven..

• #6   3. aug 2008 I Odense har alle butikkerne åbent idag, da det er første søndag i måneden. Jge troede faktisk det var sådan alle steder?

• #7   3. aug 2008 desværre har de ikk alle åbent i dag

• #8   3. aug 2008 Min bætte, får både whiskas i plastik pose/de poser med vådfoder, også får han en blanding af royal c. Og de små whiskas, så den ikke spytter hårbolde op, nogle katters mave er bare mere sarte end anders

• #9   3. aug 2008 jamen de har ikk tynd mave
    de kastede op

• #10   3. aug 2008 Jeg tror det er overgangen fra Royal Canin til Whiskas, der gør det, og som sådan ikke fordi foderet er dårligt/ringe. Jeg har ikke dårlig erfaring med Whiskas portionsposer, derimod har jeg haft det med flere af Hill's produkter - også selvom jeg har blandet det op, så jeg holder mig personligt til Royal Canin som tørfoder og Whiskas som vådfoder - og min kat har det skam udmærket. smiley

- Jeg ville nok også have givet kattenene noget "lav-selv-foder", fx giver Betina en ganske fin opskift på noget midlertidig foder.

• #11   3. aug 2008 tror da oz jeg vil prøve det foder lav selv foder da det jo er sarte katte

• #12   3. aug 2008 Hvis du sammenligner whiskas med kvalitets produkter som Hill´s, Royal canin og Iams. Altså kigger på hvad produkterne indeholder, så vil man opdage, at whiskas ikke indeholder de ting en kat har behov for.

Jeg hørte en en dag sammenligne whiskas med Junk food, det kan spises ja, men det er ikke sundt. Det synes jeg er en meget god sammenligning.

• #13   4. aug 2008 maria L ** så vil man opdage, at whiskas ikke indeholder de ting en kat har behov for. **

... til gengæld indeholder whiskas en masse farvestoffer, som katte IKKe har behov for.

Mine katte får nu lidt whiskas vådfoder. Men jeg ville ikke turde bruge det som primært foder både pga manglerne og de syntetiske tilsætningsstoffer, som ikke er godt for noget.

Kommentér på:
whiskas

Annonce