545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Nye underboer Nye underboer

Jah så flyttede der nye underboer ind i min kærestes opgang. Et ungt par tror jeg, polske (siger nummerpladen). De flyttede indi mandags, og siden har der bare ikke været andet en larm, vi snakker musik så højt at det runger i min numse, når jeg sidder ved computeren!

Men jeg gik så ned i opgangen for at se om det virkelig var dem der spillede så højt, ganske vist, døren var åben ud til og højtalerne var på FULD skrald, de skulle jo kunne høre det udenfor også.

hmmmm, tænkte hele ugen, at de var jo nye, så de skulle lige have en chance til at falde til. Dagene gik, og musikken stoppede bare ikke, og vi er altså nogen mennesker som skal op om morgenen, og stakkels misser, de lå og spisede ører hele tiden.

Så blev det søndag, og tænkte, musikke vil nok ikke spille idag, kl 14.30, KÆMPE heavy metal musik bankede ud af højtalerne, så tænker jeg, nu er det fandme nok, og er på vej ned til dem, da musikken stopper.
Hmmm så følte jeg ikke jeg kunne gå ned og klage:/

Men sker det idag, tror jeg altså jeg går derned, jeg er vel i min ret til at give en lille opsang, ikke?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye underboer
  • #1   11. aug 2008 du skal bede dem pænt om at stoppe med musikken, eller i det mindste holde deres dør lukket!

hvis de ikke gør det skal du klage til ejendomskontoret/eller hvem der nu står for det.

hvis det er en ejerbolig må du ringe til politiet og bede dem tale med underboen.

men en pæn anmodning om mere ro ville være på sin plads nu! du skal jon også kunne være der

• #2   11. aug 2008 nina: Selvom deres dør er lukket. er musikken så høj at man kan mærke rystelserne i gulvet:/ Har også tænkt at give en lille klage til vicecærten. For selvom jeg inde i mig selv tænker, nu skal de bare ha, så tør jeg ski ikke, er så konflikt sky:)

• #3   11. aug 2008 havde det været mig og de ikk stoppede ville jeg sku gi de svin en røvfuld!

• #4   11. aug 2008 de er jo ikke så dumme at de ikke ved det irritere de andre naboer, neeej, det er bare en måde at få opmærksomhed på og vise, "se her er vi" og de "ved" sikkert at folk ikke kommer og klager, "de tør ikk" . kan ikk klare den slags mennesker! blir skisme rasende!

• #5   11. aug 2008 jamen jeg er netop den person, der ikke rigtig tør! Men problemet er bare, at tror ikke de andre klager heller, da opgangen er en stor slyngveninde! Så højt musik spilles altid i weekenderne både nat og morgen, så tror ikke de klager, for vil man selv spille, skal man jo ikke klage.

Men må jeg få taget mig sammen, for det er jo rent ud sagt skide irriterende!!!!!

Kom også ud hvor de sad på sådan en bænk lige udenfor, de sagde hej, jeg gik snobbet forbi uden et kvæk:) Men det er jo min måde at vis utilfredshed, lidt en fej kylling!
    Men tror jeg giver mig selv en peptalk inden:)

• #6   11. aug 2008 haha det gør da ikk noget og gå lidt mobset/snobbet forbi! det jo skide irriterende det de gør.. men noget skal der sku gøres ved det, om man så må bryde ind og smadre deres højtalere, hehe joker bare, men kan godt forstå dig! ja du må lige tage en snak med dig selv og få selvtilliden iorden inden du "besøger" dem;P

• #7   11. aug 2008 hehe deres højtalere står ved vinduet, som ofte er åbnet, man kunne jo lige læne sig ind og hælde noget vand /kattepis i*gg*

Forstår bare ikke sådan nogle mennesker, har de virkelig ikke mere at gøre med=

• #8   11. aug 2008 jah det var en ide! haha.. men nej det har de åbenbart ikk.. de skal lige vise sig og sige her bor vi sku nu.. dumme mennesker!

• #9   11. aug 2008 jamen jah! Og spille igen kan man jo ikke rigtig, jo hvis man vil byde sine katte det, men det vil jeg altså ikke. Så skulle idag blive en af de første gange i mit liv jeg klager:)

• #10   11. aug 2008 Jeg tror hvis du siger det på en pæn måde så forstår de det sikkert nok

• #11   11. aug 2008 Birthe: De virker ikke rimelig kolde, men et forsøg værd

• #12   11. aug 2008 du skriver.

Men problemet er bare, at tror ikke de andre klager heller, da opgangen er en stor slyngveninde! Så højt musik spilles altid i weekenderne både nat og morgen, så tror ikke de klager, for vil man selv spille, skal man jo ikke klage.

det er der ikke noget problem i for hvis du så klager og snakker med de andre om at når de skal holde fest i weekenden så skal i bare sætte en seddel op og så har i reglerne på jeres side, og i hverdage skal de jo skrue ned efter kl 22 .
    men jeg kan godt forstå dig jeg er også selv en kylling jeg tør heller ikke klage jeg har problem med både min nabo og overbo.

• #13   11. aug 2008 ja selvfølgelig må de høre musik, med MÅDE, man kan da høre det i moderat lystyrke.

Men den opgang der er bare en gang møg, min kærestes kammaerat bor også nedenunder, og han har det med at spille knaldhøj musik når han kommer hjem fra byen i weekenderne, øh kan man jo ikke klage over:) Og de andre gør egentlig det samme, så folk accepterer det bare. Så kan jeg blive hende sippen der ikke tolererer en skid:)

• #14   11. aug 2008 jah har også problemer med naboen, en førtidspensionist, der opfører sig som en teenager:) Højt musik allt tider på døgnet, borer i vægge kl 23 og går amok med støvsugeren:) Men siger jeg noget, næææææh:)

Kommentér på:
Nye underboer

Annonce