Noget i ikke vidste - minder om min gamle kat. {{forumTopicSubject}}
hej everybody.
dengang hvor jeg var omkring de der 5-6år, boede min mor og far sammen, hvilket de desværre ikke gør mere. men dengang ejede de et sommerhus sammen, og jeg var rimelig tit sammen med mine to storesøskende, og så en pige ved navn Josefine, som ikke boede langt derfra. nåh, men så havde vi rendt rundt omkring ved sommerhuse-området, og så havde vi gået ud i baghaven, og hen ved et skur hvor vi fandt en lille kattekilling - uden mor! vi løb ind til min far, da min mor var på arbejde. min far tog den med ind, men den killing havde lopper ;P vi fandt ud af at der havde været andre killinger, men moderen kun havde taget de andre, og efterladt denne. Denne kat beholdte vi, og gav den navnet Mons. derfor var det jo en slags vildkat, eftersom den havde levet i naturen, før vi fandt den. det var forresten en hankat. Katten Mons lever ikke mere. han blev omkring 4-5 år gammel. Han kom med i sommerhus når vi var der - med hjem igen - i sommerhus - hjem. og han havde det faktisk helt fint med det! Da min mor og far blev skilt (da jeg var 6år) var han en dag ude, og kom ikke hjem før en måneds tid. det var bare såå mærkeligt for han var helt ren i pelsen, og var ikke sulten. min far fortalte at han 'måske' havde fundet en anden ejer, et andet sted. men jeg tror nu mere desværre han er død. sådan blev det ved nogle gange med at han tog afsted, kom hjem efter laaang tid, tog afsted igen og... en dag kom han ikke tilbage. det var meget hårdt, da han havde betydet en meget stor del for mig
men til gengæld har jeg et meget sjovt minde;
da jeg var lille, og han levede sagde jeg til min far:
faar, når Mons dør, så ville jeg have hans hoved, som skal stå på hyllen.
- det husker jeg stadig<3
' lykke nielsen (:
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Husk en sigende overskrift til dine fremtidige emner.
Har tilføjet lidt at det handler om minder om din gamle kat.
Det er en sød lille historie, men lidt trist at Mons forsvandt...
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 69
Noget i ikke vidste - minder om min gamle kat.