Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man blive uddannet som.......
  • #1   22. aug 2008 Mener kun man kan i Kolding........

• #2   22. aug 2008 du kan læse lidt her

(link fjernet)

(link fjernet)

såvidt jeg lige husker ligger nærmste uddannelsessted i kolding

• #3   22. aug 2008 du kan også tage grundforløbet i holstebro. der skal et grundforløb til mener jeg

• #4   22. aug 2008 Start med at finde en læreplads, så "spilder" du ikke din egen tid. For uden læreplads så er uddannelsen afsluttet allerede inden du når igang.
    Ja det er måske hårde ord, men det er den barske sandhed.

• #5   22. aug 2008 Kan oplyse at jeg måtte søge i 8mdr i HELE landet for at få en læreplads som det jeg er igang med, da piger ganske simpelt ikke er så vellidte i det fag. Og jeg flyttede 280km væk da en læreplads bød sig.

Du skal gøre op med dig selv om du brænder så meget for det at du vil rykke teltpælene op. For der er uhyre lille chance for at finde en læreplads nær sin nuværende bolig når man søger i et svært fag.

• #6   24. aug 2008 min fætter blev uddannet i roskilde (:

• #7   25. aug 2008 dyrepasser grundforløbet kan man tage MANGE steder i landet. Jeg skal starte på den i Herning. Man kan sagtens tage grundforløbet, uden at have læreplads og få lov at gøre det færdigt..

I andre må tænke på uddannelsen som veterinærsygeplejerske, som foregår i kolding. Man må ikke starte før man har læreplads. Eller jo 5% kan optages uden læreplads. Det kræver man sender en personlig skriftlig ansøgning.

Læs mere om dyrepasser uddannelsen her:

(link fjernet)

Kommentér på:
Hvor kan man blive uddannet som.......

Annonce