680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Inspiration til indretning Inspiration til indretning

Total Off Topic, men jeg er blank og savner nogle indretningstips smiley
Mit kontor / hobbyrum skal have en ordentlig omgang.

værelset er vel 6-8 kvm så det skal være minimalistisk.

Der skal være plads til kontor - dvs. stationær PC (meget lille) men 22" skærm samt en multifunktionsprinter.
Herudover er min store hobby musik, så der skal være god opbevaringsplads til nodebøger mv. og selvfølgelig mit uundværlige keyboard.

Er der nogle kreative hoveder? Ca. 1 kvm optages af et kosteskab og der er et indhak på ca. 1 kvm - derfor 6- 8 kvm.

Der skal ikke tænkes i katteting!
Det må gerne være genbrug eller billige møbler kort sagt - kreativ indretning smiley

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration til indretning
  • #1   25. maj 2021 Jeg bor sammen med en som er kreativ, måske du kan finde noget her smiley
    http://decouise.dk/

• #2   25. maj 2021 Sæt hylde op som "skrivebord"
    Så kan selv bestemme str på bordet og så fylder benene ikke

En tallerkenrække til dine noder

Du kan jo også sætte hylder op over "bordet" og så sætte kasser til opbevaring.
    Det har jeg selv. Det er lavet i et hjørne ved siden af mit klædeskab. Øverste hylde er dog kattenes

• #3   25. maj 2021 Anja:
    Det med tallerkenrækken skal nok bruges til noget andet for jeg har flere ringbind og en hel bogsamling smiley
    Til gengæld lyder det ikke dumt til andre ting smiley

• #4   25. maj 2021 Hvis der er en lang væg, så ville jeg laven bordplade i hele længden, med en eller 2 hylder over, også i fuld længde, og ens opbevarings kasser til det meste, og måske en eller 2 skuffe moduler med hjul, til under bordet, men bordet ville jeg hænge op på vægen så modulerne kan flyttes efter behov.
    Din tallerken række ville jeg så hænge på en anden væg ( eller rettere det ville jeg så ikke smiley jeg har set nok af det og gider ikke åben opbevaring mere smiley )
    Men lange rene linjer giver ro og overskuelighed, nemt at støvsuge under og virker større og lettere, og selvfølgelig lyse farver ikke for mange, men med lidt kontrast.

• #5   26. maj 2021 Jette:
    Ikke tosset smiley
    Skuffemodul har jeg allerede..
    Det er nemlig rigtigt, at væghængt gør det lettere det gøre rent og det er også vigtigt for mig, at få værelset til at virke større smiley

Kommentér på:
Inspiration til indretning

Annonce