390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

navn til pigemis navn til pigemis

det ser ikke ud til der er nogen der vil ha den sidste af vores babymisser..... så er der nogen der har et godt navn til sådan en lille dame?? i kan se hende i vores anonce. jeg har nemlig ikke en ide....... vi har to hunkatte i forvejen.......samson ( ja vi troede det var en dreng til hun fik killinger *fnis*) og luna, og så har vi Anton
gi et bud

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  navn til pigemis
  • #1   29. aug 2008 gucci, dior, dolce, mercedez

• #2   29. aug 2008 hmmm hun ligner ikke en gucci, dior, dolce eller en mercedez smiley hun er sådan en sjov mis der kravler i min kurvreol med kæmpe øjne.......hun er sgu ikke sådan særlig feminin *LOL*...... hun er en af "drengene" hvis man kan sige det smiley

• #3   29. aug 2008 Twix. smiley hehe, det er da lidt fedt sys jeg ..
    tænk på noget sjovt eller noget du godt kan lide mine er opkaldt efter en motor og en motorcykel. (det er så min kæreste der er gal med det)

• #4   29. aug 2008 men hvor er hun godt nok kær smiley

• #5   29. aug 2008 buller fordi hun er en bullerbasse =D

• #6   29. aug 2008 Vibeke H Tak og det var faktisk ikke et dårligt navn og JA hun er kær og jeg fatter sgu ikke at hun ikke er hapset af nogen........hun var faktisk den smukkeste og den mest kælen af dem alle 6 ....så er det lidt sjovt at det lige er hende der er tilbage*ss* hun er super klog og har været først til det hele..........men hver gang der er nogen der har kigget på dem er det hende de stiller tilbage....sært smiley vi midstede vores skønne hankat da de var tre dage gammel så ungerne fik lov til at vælge en dreng som de måtte beholde. og nu har vi så hende her ( måske Twix ) håber der kommer nogen der vil gi hende et godt hjem.
    smiley det kan vel nåes endnu

• #7   29. aug 2008 Tumling aka Fulde Smølf he he ja det er LIGE det hun er en rigtig bullerbasse..... he he

• #8   29. aug 2008 sys osse selv twix er et godt navn . men vi valgte så zuki i stedet for..
    ja det er underligt at det somregl er den man bedst sys om som ender med at blive tilbage.. du kan prøve og gå ind og søge på nettet efter navne til katte.. smiley

Kommentér på:
navn til pigemis

Annonce