990 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Skråvæg vinduer! hjælp! Skråvæg vinduer! hjælp!

Hej smiley

Så nu e rmig og Futte endelig flyttet i den nye lejlighed. Rigtig dejlig lejlighed, som dog ligge rpå anden sal. Jeg er skrækslagende!!! Hans søster er næsten lige faldet ud af et vindue og brækket ryggen smiley Og da Futte er mit et og alt skal dette ikke ske. Jeg har et stort vindue som han ikke kan komme ud af når jeg sætter dte i hak, men skråvæg vinduerne kan han jo skubbe til og komem ud af..

Mit spøgsmål lyder på om det findes noget net eller ligende til skårvæg vinduer. Håbe ri ved hvilke vinduer det er jeg mener smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skråvæg vinduer! hjælp!
  • #1   30. aug 2008 det må findes noget net . ellers kan du jo fikse noget sammen selv. jeg boede selv et sted med skrå vinduer og jeg var osse skræk slagen . men jeg fik lært min at det altså var forbudt område. men det krævede osse en hel del tålmodighed. men ved der findes noget men ved ikke hvor man kan skaffe det. vent lidt så vil jeg vædde med at der kommer nogen med nogle gode ideer. for jeg har set en del der har fået noget for vinduerne smiley

• #2   30. aug 2008 du kan købe sådan en krog anordning i feks jem og fix til 29 kr.. skru den ene på vinduet og den anden på karmen, så kan de ikke komme ud..

• #3   30. aug 2008 Tak:)

Men jeg tør slet ikek at åbne vinduerne og lære Futte at det må han ikke.. For han går bar ud og nej det tør jeg ikke..

• #4   30. aug 2008 Årh det var smart.. men kan man også det på skårvægge ?

• #5   30. aug 2008 Sikkerhedsgitter til skrå(vippe)vinduer:
    (link fjernet)

(det står nederst på siden)

• #6   30. aug 2008 ja, det kan du sagtens, vi havde det hvor vi boede før... de er somregel hvide, kan vist fås i "guld" også... de er også tyveri sikret, og de gør man kan få luftet ud.. ved desværre ikk hvad de hedder, men har set dem til 29 kr dernede...

• #7   30. aug 2008 jeg ville lave en ramme soom du sætter hønsenæt i. du skal selvfølgelig lave den sådan at det kan åbnes så du kan nå håndtaget på vinduerne. på den måde falder din kat ikke ud og du får stadig frisk luft i din lejlighed smiley

ps. stem på min kat smiley

Kommentér på:
Skråvæg vinduer! hjælp!

Annonce